vakionopeudensäädin

Vastaa Viestiin
ce300
Viestit: 4
Liittynyt: 19.2.2006 13:44

vakionopeudensäädin

Viesti Kirjoittaja ce300 »

Mistä kiikastaa kun sen kytkee päälle, auto niiku vähä nyppii ja hetken päästä se lähtee pois päältä. Pienemmillä nopeuksilla mielestäni vielä herkemmin lähtee pois päältä. Voisko olla esim. ilmavuoto vai mikä siinä on periaate? :help:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

VDO - merkkinen laite ?
oulaistenliikenne.fi
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle ce300. :D Tässä aihetta sivuten, ennenkuin viisaat ennättävät vastailemaan:

viewtopic.php?t=1662
ce300
Viestit: 4
Liittynyt: 19.2.2006 13:44

miissä

Viesti Kirjoittaja ce300 »

se säätimen mötikkä on johonka ne kodesaattorit pitäis vaihtaa ku yhtää en ole vielä tutkinut ja onko kallis jobi?
ce300
Viestit: 4
Liittynyt: 19.2.2006 13:44

nii

Viesti Kirjoittaja ce300 »

merkistä en osaa sanoo muuta ku alkuperänen se on..
HVM

Re: miissä

Viesti Kirjoittaja HVM »

ce300 kirjoitti:se säätimen mötikkä on johonka ne kodesaattorit pitäis vaihtaa ku yhtää en ole vielä tutkinut ja onko kallis jobi?
Sehän se, eikä maksa paljoa. Onnistuu vaikka paikallisessa radio-tv -huollossa.
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Löytyykö tuohon VDO:n vakkariin kytkistä esim. netistä?, pitäisi tutun autosta alkaa tutkiin mikä siinä mättää. Tämä on jälkiasennettu mutta kuulemma sama kuin originelli.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

VDO:ssa voi tarkastaa toiminnan kätevästi, laitteessa on led josta näkee toimiiko järjestelmä oikein kun vääntelet viikseä / liikutat autoa / painat polkimia jne...
En vaan nyt muista niten sen saa "tarkastustilaan" :(

Minulta löytyy uusi ohjainviiksi tarvittaessa. :idea:
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Mistä löytyy 123:sta se rasia missä on ne rikkinäiset konkat?
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7100
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

kuskin jalkatilasta kun ottaa alamuovin pois niin boxi näkyy. noin 15x15x2cm kirkas rasia.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Kiitän. :beerhug:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 489
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Otalampi / Vihti

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Mika.T kirjoitti:kuskin jalkatilasta kun ottaa alamuovin pois niin boxi näkyy. noin 15x15x2cm kirkas rasia.
Onko 124 260E -89 kapeelistaisen mallissa samassa paikassa?
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7100
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

o
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

Jottei menisi ihan asialliseksi tämä(kään) keskustelu, niin heitän pikku OT:n 8)
Huomasin tuossa Helsinki-Pori-Helsinki -keikalla, että tempomatilla kun ajelee ja hitaampien eteen tullessa polkasee kaasua jotta pääsee ohi, niin nopeus palautuu siihen mihin tempomatti oli asetettu :shock:
Luulin aiemmin, jotta kaasua tai jarrua polkastessa tempomatti menee pois päältä...(jarrulla kyllä meni pois...).
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dry kirjoitti:Jottei menisi ihan asialliseksi tämä(kään) keskustelu, niin heitän pikku OT:n 8)
Huomasin tuossa Helsinki-Pori-Helsinki -keikalla, että tempomatilla kun ajelee ja hitaampien eteen tullessa polkasee kaasua jotta pääsee ohi, niin nopeus palautuu siihen mihin tempomatti oli asetettu :shock:
Luulin aiemmin, jotta kaasua tai jarrua polkastessa tempomatti menee pois päältä...(jarrulla kyllä meni pois...).
Eli toimii niinkuin pitääkin. :D
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

:D No just niin :lol:
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

By the road, oisko kellään sähkömuodossa rostran asennusohjetta kakkosnelos diiseliin? en ainakaan googlella löytäny örumin sivuilta..
Ja tietääkö joku käykö radio-ohjattuun rostraan normi-viiksi, eli onko se itse säädin+johdot kuitenkin samat ja ohjain vain erilainen?
Ja ootteko käyttäneet absi-signaalia 300td -91 manuaali-mersussa vai onko vakiona joku varsinainen VSS-signaali löytymässä?
Taajuudesta mitään käsitystä?
Joku rostran yleisohjekin auttas tähän tilanteeseen..
Jos ei kulje niin kromaa se.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”