hyraulipumppu

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
nummitie
Viestit: 13
Liittynyt: 18.2.2007 20:28

hyraulipumppu

Viesti Kirjoittaja nummitie »

MOi
124-89 farkun hydraulipumppu vuotaa. Mistäs sellaisen sais etullisesti? Voikos käyettyä jotenkin testata?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: hyraulipumppu

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,
nummitie kirjoitti:MOi
124-89 farkun hydraulipumppu vuotaa. Mistäs sellaisen sais etullisesti? Voikos käyettyä jotenkin testata?
Mihin päin se vuotaa? Uusilla tiivisteilläkin sen saattaisi saada korjattua.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
nummitie
Viestit: 13
Liittynyt: 18.2.2007 20:28

vuoto

Viesti Kirjoittaja nummitie »

Jos oikein tulkitsen, niin päällä olevan korkin ja letkun liitoksesta
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: vuoto

Viesti Kirjoittaja Roisto »

nummitie kirjoitti:Jos oikein tulkitsen, niin päällä olevan korkin ja letkun liitoksesta
Jaa'a. Nyt kyllä menin ulalle. :shock: Minkälainen pumppu sulla on? Onko se siinä nokka-akselin päässä vai ohjaustehostimen yhteydessä.

Ei kait niissä mitään korkkia pitäisi olla. :? Siinä pyöreässä pumpussa on kyllä se painepuolen letku semmoisella banjopultilla kiinni. Oliskohan ne tiivisteprikat ruvenneet vuotamaan.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
nummitie
Viestit: 13
Liittynyt: 18.2.2007 20:28

vuoto

Viesti Kirjoittaja nummitie »

Siis tuo korkin vuoto on säiliössä eli pumppu lyö liikaa painetta. Ja pumpun vuoto tod. näk pumpun akselin stefassa ja siksi moottorinpaine/-öljy pääsee hydraulipuolelle.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: vuoto

Viesti Kirjoittaja Roisto »

nummitie kirjoitti:Siis tuo korkin vuoto on säiliössä eli pumppu lyö liikaa painetta. Ja pumpun vuoto tod. näk pumpun akselin stefassa ja siksi moottorinpaine/-öljy pääsee hydraulipuolelle.
Ahaa. Täällä on jonkinmoiset ohjeet tiivisteremppaan.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

Roiston erinomaisen reportaasin mukaan varmasti kannattaa pumpun tiivisteet vaihtaa. Mutta voiko sieltä niin paljon vuotaa painetta hydraulipuolelle että aiheuttaisi säiliön letkuliitokseen vuotoa? No mene ja tiedä. :?
Tää on ihan kohta valmis.
nummitie
Viestit: 13
Liittynyt: 18.2.2007 20:28

kiitos

Viesti Kirjoittaja nummitie »

Tunttu olevan hyvät sivut nämä Mese-sivut. Kiitos Risto
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Mulla on sellainen vuotamaton pumppu :idea:
Datsun Bluebird
Mb Vito
nummitie
Viestit: 13
Liittynyt: 18.2.2007 20:28

pumppu

Viesti Kirjoittaja nummitie »

Yks autotohtori sanoi stefan vaihdon auttavan, tosin ei ole korjaus- vaan hoitotoimenpide. Pumppu ei vuoda ulospäin mitään, vain säiliö alkaa vähitellen täyttyä. Ymmärtääkseni ko pumppu ei ole halpa kapistus, vai?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”