jousi ja iskari huolia
jousi ja iskari huolia
eli kyseessä on 250td ja tasonsäätö tietenkin ,
mitkä jouset ja iskarit vois heittää paikoilleen kun meinaan jättää tuon
tasonsäädön pois .
kun varmaankin noita on vaihdettu tavallisiin malleihin et vähän tietäis
mitä laittais ja eikä haittais vaikka jäisi vähän matalemmalle kun eteenkin
on tulossa pudotusta.
mitkä jouset ja iskarit vois heittää paikoilleen kun meinaan jättää tuon
tasonsäädön pois .
kun varmaankin noita on vaihdettu tavallisiin malleihin et vähän tietäis
mitä laittais ja eikä haittais vaikka jäisi vähän matalemmalle kun eteenkin
on tulossa pudotusta.
Meillä korjaamolla kokeiltiin juuri tuollaiseen farkkuun kaikenlaisia jousia; kaikki farkun jouset jäävät liian löysiksi kun niille laitetaan kaveriksi tavalliset iskarit.
Sedanin "kuormajousi" oli lähes kelvollinen , mutta niilläkin perä jai liian alas.
En tiedä olisiko niistä sitten jousiksi kun tarkoitus on madaltaa autoa.
Em. farkkuun teetätimme jouset jousitakomolla, yhteystiedot löytyvät työpaikaltani.
Takomo tarvitsi malliksi alkuperäisen jousen ja tarkat tiedot siitä millainen jäykkyys halutaan orkkikseen nähden - ainakin tuon auton osalta homma onnistui erittäin hyvin.
Iskareiksi kävivät jotkut Saabin iskarit, joiden alapään kiinnitysreikä piti porata uusiksi alatukivarteen.
Iskareistakin ehkä löytyy tiedot koneeltamme, jos joku työpaikalla muistaa asiakkaan nimen....
Sedanin "kuormajousi" oli lähes kelvollinen , mutta niilläkin perä jai liian alas.
En tiedä olisiko niistä sitten jousiksi kun tarkoitus on madaltaa autoa.
Em. farkkuun teetätimme jouset jousitakomolla, yhteystiedot löytyvät työpaikaltani.
Takomo tarvitsi malliksi alkuperäisen jousen ja tarkat tiedot siitä millainen jäykkyys halutaan orkkikseen nähden - ainakin tuon auton osalta homma onnistui erittäin hyvin.
Iskareiksi kävivät jotkut Saabin iskarit, joiden alapään kiinnitysreikä piti porata uusiksi alatukivarteen.
Iskareistakin ehkä löytyy tiedot koneeltamme, jos joku työpaikalla muistaa asiakkaan nimen....
H&R tekee erinomaisia madallusjousia farkku 124:ään, nimenomaan niin että tasonsäätö jätetään toimintaan.
Useampaan olen asentanut, ja viimeksi jouluviikolla ajoin 250 D farkulla jossa 30 mm madaltavat hooärrät alla; oikein hyvä kyyti, ei ole kivireki !
KL - varaosilla farkun jousisarja maksoi noin 240 euroa, kun tilaatte niin varatkaa rekisteriote käsille - valmistusnumeroa tarvitaan...
Useampaan olen asentanut, ja viimeksi jouluviikolla ajoin 250 D farkulla jossa 30 mm madaltavat hooärrät alla; oikein hyvä kyyti, ei ole kivireki !
KL - varaosilla farkun jousisarja maksoi noin 240 euroa, kun tilaatte niin varatkaa rekisteriote käsille - valmistusnumeroa tarvitaan...