Katsastus"mysteeri"
Katsastus"mysteeri"
Lyö tyhjää kun on intissä ja ei pääse arpomaan auton alle niin mitähän katsastusmies meinaa kun on kirjottanut että "taka-akselin tukitangon laakerointi vasemmalla, etummainen, poikittainen, ylempi, välyksellinen."
Oon pyöritellyt tota nyt päässäni pari iltaa ja ei aukene. Oisko joku viisaampi? Ja jos on tosi kova äijä niin linkkiä/varaosanumeroa kl varaosille jos tämä mysteeri on sellasta laatua että voipi itte hoitaa. Kiitos jo etukäteen
Oon pyöritellyt tota nyt päässäni pari iltaa ja ei aukene. Oisko joku viisaampi? Ja jos on tosi kova äijä niin linkkiä/varaosanumeroa kl varaosille jos tämä mysteeri on sellasta laatua että voipi itte hoitaa. Kiitos jo etukäteen
Vaihto kestää noin 15-25 min, riippuen kui lujassa pulttimutterit on, ja kuin kaukana ja häveksissä työkalut, ei oo vaikia vaihtaa, ja mätänetistäkin saa niitä, kestää sen saman ku muualtakin ostettuina, ainaki mulla kestäny.
Muistaa vaan kattoa että se kaari tulee oikeinpäin, eli ylöspäin, pariin saanu niitä vaihdella kun ovat olleet kaari alaspäin ja päät sen takia väljinä, sen kun kampeaa sitä aavistuksen jos on väärinpäin, ja muistaa vääntää takasin sen jarrukilven ettei rahise vanteeseen
Muistaa vaan kattoa että se kaari tulee oikeinpäin, eli ylöspäin, pariin saanu niitä vaihdella kun ovat olleet kaari alaspäin ja päät sen takia väljinä, sen kun kampeaa sitä aavistuksen jos on väärinpäin, ja muistaa vääntää takasin sen jarrukilven ettei rahise vanteeseen
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Siis kaari ALASPÄIN, jos se kaari on ylöspäin on se väärin laitettu ja hinkkaa kallistuksenvakaaja tankoa ja käännettäessä kolahtaa ihmeellisesti.
Minä keväällä vaihdoin oikealle taakke, nyt on ilmeisesti taas väljänä.....tai sitte se on se "narinahela" joka on väljä...kun narisee.
Vaihetlin tänään jarrupaloja, ja renkaan ku kiinni sain otin renkaasta kiinni, kuten teen melkein aina kun oon rengasta irti käyttäny, ihmettelin kun heiluu pystyasennossa noin sentin kun renkaan yläreunasta ottaa kiinni ja vetää, sain vaimon avuks rengasta tönimään ja vetelemään, niin näyttäis että se sama tanko on taas väljä.
Oisko se menny väljäks kun narinahela on entinen
No viikonloppuna sen tiedän, vasta silloin ehtii narinan vaihtamaan ehjempään.....eli uuteen.
Minä keväällä vaihdoin oikealle taakke, nyt on ilmeisesti taas väljänä.....tai sitte se on se "narinahela" joka on väljä...kun narisee.
Vaihetlin tänään jarrupaloja, ja renkaan ku kiinni sain otin renkaasta kiinni, kuten teen melkein aina kun oon rengasta irti käyttäny, ihmettelin kun heiluu pystyasennossa noin sentin kun renkaan yläreunasta ottaa kiinni ja vetää, sain vaimon avuks rengasta tönimään ja vetelemään, niin näyttäis että se sama tanko on taas väljä.
Oisko se menny väljäks kun narinahela on entinen
No viikonloppuna sen tiedän, vasta silloin ehtii narinan vaihtamaan ehjempään.....eli uuteen.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eei, ku justiinsa lapusta kattelin ni siinä luki:
taka-akselin tukitanko, oikealla, poikittainen ylempi.
Eli se käyrä tanko joka pitää renkaan kallistuskulman oikeana, se joka on narinaniveltä vastapäätä yläpuolella.
Eli tämä:
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/clie ... 19458/12/8
Tai sitten se vaikuttaa paljon ku narinahela on aivan loppu
Jokatapauksessa ne väljyydet pitää saaha pois sieltä..oli ne missä kohtaa hyvänsä.
taka-akselin tukitanko, oikealla, poikittainen ylempi.
Eli se käyrä tanko joka pitää renkaan kallistuskulman oikeana, se joka on narinaniveltä vastapäätä yläpuolella.
Eli tämä:
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/clie ... 19458/12/8
Tai sitten se vaikuttaa paljon ku narinahela on aivan loppu
Jokatapauksessa ne väljyydet pitää saaha pois sieltä..oli ne missä kohtaa hyvänsä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.