Narina kääntyessä....
Narina kääntyessä....
Mistä mahtanee johtua etenkin paikallaan rattia käännellessä narina?Silloinkin kun emäntä ei ole kyydissä
w124/300D/-91.
Renkaista moinen ei kait kuulu?Eikä tehostimesta....Ihan kuin ois joku nivel tosi kuiva
Muutkin kuin minä sen kuulee,joten omassa päässä vika ei ole.
Jos joku on keksinyt keinon moisen kiusakkeen poistoon,julkaiskoon sen,kiitos.
w124/300D/-91.
Renkaista moinen ei kait kuulu?Eikä tehostimesta....Ihan kuin ois joku nivel tosi kuiva
Muutkin kuin minä sen kuulee,joten omassa päässä vika ei ole.
Jos joku on keksinyt keinon moisen kiusakkeen poistoon,julkaiskoon sen,kiitos.
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Isuzu Bellett 1500 vm-65
-
- laineracing
- Rasvanäppi
Kiitos veikkauksista!
Jotenkin kallistun laineracingin arvioon...Kunhan mesetti tulee reissusta niin saan tutkittua paremmin.Inha ääni,vaikkei varsinainen vika edes ois.
Edit:
Mites vika korjataan?Siis jos/kun se apusimpukassa on?Uutta peliin(kö)vai onko jotain säätömahiksia?
Jotenkin kallistun laineracingin arvioon...Kunhan mesetti tulee reissusta niin saan tutkittua paremmin.Inha ääni,vaikkei varsinainen vika edes ois.
Edit:
Mites vika korjataan?Siis jos/kun se apusimpukassa on?Uutta peliin(kö)vai onko jotain säätömahiksia?
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
Isuzu Bellett 1500 vm-65
- laineracing
- Rasvanäppi
Täältä ääni kuivalla alapallolle, itselläni tätä narinaa rattia käännellessä on esiintynyt sekä W201:ssä ja W124:ssa.
Vian olen korjannut ruiskuttamalla isolla lääkeruiskulla (näitä saa apteekissa ja kaupan päälle saa narkkari-epäiltyt) notkeaa öljyä (itse käytin ompelukkoneöljyä) sinne alapallon päällä olevan suojakumin taakse ja kääntelemällä sen jälkeen ohjausta pari kertaa päästä päähän.
Vian olen korjannut ruiskuttamalla isolla lääkeruiskulla (näitä saa apteekissa ja kaupan päälle saa narkkari-epäiltyt) notkeaa öljyä (itse käytin ompelukkoneöljyä) sinne alapallon päällä olevan suojakumin taakse ja kääntelemällä sen jälkeen ohjausta pari kertaa päästä päähän.