Hyvä alustasarja 250 d meseen

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
jk25

Hyvä alustasarja 250 d meseen

Viesti Kirjoittaja jk25 »

No niin, arvon raati suositelkaapa jotain hyvin toimivaa pakettia, mitä olette omissanne käyttäneet.
Tarkoituksena olisi, että autolla pystyy ajamaan joskus huonompaakin tietä, eli mitään kivirekeä en viittis omistaa..
Vakiojouset on jo kokeiltu rälläköidä. Tulihan siitä matala, mutta ihan hirveä ajaa muuten.
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Minä antaisin äänen Eibachille vaikka itellä ei sellaista olekaan... Se on progressiivinen jousi ja vähemmän pintakova kuin ainakin 300TDT:n orggis. H&R antaa ääriolosuhteissa ehkä eniten mutta hiukka epämukava varsinkin jos puolet kaupungin kaduista on kivikatuja niinkuin täällä.

Onhan niitä sitten Konilla ja Bilsteinilla valmiita paketteja joissa on vieterit matkassa. Ja tietty AMG:n sarjoja joita niitäkin saattaa löytää eBaysta ihan kohtuu hinnalla - ei varmasti huono ole...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Aki
karvanaama

Viesti Kirjoittaja Aki »

Tarmolla on myynnissä AMG:n alusta sarjoja. Nimimerkillä Kryptonite on moinen ollut omassa 250d:ssä kiinni ja ainakin minulle sitä kehui. Sarja ei ole mitenkään ylihinnoiteltu laatuunsa nähden kuten aika moni vastaan tullut :idea:

Suora linkki ilmoitukseen
Holomes
Tekijämies

Viesti Kirjoittaja Holomes »

Mikäs taika tuossa on et käy vaan neloskoneiseen?

Tuo 250 on 5-syl (luulen olevani ainoa tällä foorumilla joku tietää tuon..) :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”