Terve,
Kävin tuossa kesällä nelipyöräsuuntauksessa ja ihmetykseksi oikean puolen camberia ei saatu toleranssien sisään vaan ne jäivät miinuksen puolelle. Toinen puoli taas saatiin säädettyä. Kotteroa ei ole isommin laskettu – renkaan ja lokasuojan väliin jää varmaan reilu viitisen senttiä rakoa. Alla on vakiojouset ja ykkösen kumit.
Onko normaalia vai liekö etupäässä jotain hämärää? Korotettuun liittymään (vasemmalle päin) käännyttäessä, kuuluu samaisesta nurkasta jumpsaus. Tuonne ei enää monta osaa jää, jotka olisivat vaihtamatta – alapallot, jouset, iskarin yläkumit, ko. puolen raidetanko ja keskiraidetanko on vaihdettu. Myös uudet Bilsteinit on vaihdettu pari vuotta sitten. Miten oireilevat alatukivarren kumipuslat?
Huomenna olisi aika pajalle, joten voisi tieten siellä sanoa, että ravistelkaa sitä etupäätä ja katsokaa väljät paikat.
t.
Risto
Etupään camberin omituisuuksia
Etupään camberin omituisuuksia
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Huomenna olisi aika Pohjolan renkaalle pyöränsuuntaukseen;saas nähdä miten käy.Paikalla pitäisi olla "guru" jolta myös vehon asentajat kyselee vinkkejä mutta meikäläisen äijä vakuutti.Puhui puolisen tuntia W124:n alustasta ja siitä ettei sen aurauskulmat ole mikään "piece of cake".Huomenna viisampia.auton täytyy olla justjetsulleen vaaka-suorassa mitä ihmettelin siinä mutta katellaas....
Kerro sitten, miten kävi. Pitäisi keksiä jotain tuohon W123:een, jotta pysyisi tiellä vähän paremmin.Daimler kirjoitti:Huomenna olisi aika Pohjolan renkaalle pyöränsuuntaukseen;saas nähdä miten käy.Paikalla pitäisi olla "guru" jolta myös vehon asentajat kyselee vinkkejä mutta meikäläisen äijä vakuutti.Puhui puolisen tuntia W124:n alustasta ja siitä ettei sen aurauskulmat ole mikään "piece of cake".Huomenna viisampia.auton täytyy olla justjetsulleen vaaka-suorassa mitä ihmettelin siinä mutta katellaas....
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Homma tehty,55 euroa tuli maksamaan ja todentotta,patu tiesi mistä puhui,auto on kuin juna.Etupäässä oli aika paljon heittoa.Suosittelen.Aurauskulmat kohdilleen;
Pohjolan Rengas Oy
Tulliportinkatu 52
80130 JOENSUU
puh (013) 123 511
fax (013) 123 174
http://www.pohjolanrengas.fi
Pohjolan Rengas Oy
Tulliportinkatu 52
80130 JOENSUU
puh (013) 123 511
fax (013) 123 174
http://www.pohjolanrengas.fi
Re: Etupään camberin omituisuuksia
Itsellä kuuluu myös jumpsaus oikeanpuoleisen renkaan tuntuvilta, kun ajaa pienen töyssyn tai kuopan yli. Paikat pitäis olla timmissä, tsekattu viimeksi nyt syksyllä. Mutta tietystikään en muistanut tuota jumpsausta, että olisivat erityisen tarkasti sen puolen tsekanneet. Jouset on kesällä uusittu, joten ei ainakaan se pitäisi olla syynä. Sillä puolen se jousi tosin oli ennen vaihtoa poikkiRoisto kirjoitti:Korotettuun liittymään (vasemmalle päin) käännyttäessä, kuuluu samaisesta nurkasta jumpsaus.