w124 etukulma lintassa

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
heisku
Viestit: 21
Liittynyt: 28.12.2011 18:29
Paikkakunta: loimaa

w124 etukulma lintassa

Viesti Kirjoittaja heisku »

Eli mun mersun toinen etukulma on lintassa niin paljon että että iskari melkein pohjassa,iskari alta vuoden vanha ja jousikin on sen keskikohdasta ihan kiinni,jousi näyttää tosi vanhalta.
Kysymys kuuluu että saisinko jotenkin koti konstein tarkastettua iskarin kunnon kun auto menee maanantaina jousten vaihtoon enkä kyllä siihen enää saa ympättyä tota iskarien vaihtoa että ajattelin jos vaihtaissa viikonloppuna uudet etuiskarit jos sais jotenkin ensin tsekattua että missä kunnossa ne on.
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Mites, eihän jousikuppi vaan oo repeämässä? :roll:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
heisku
Viestit: 21
Liittynyt: 28.12.2011 18:29
Paikkakunta: loimaa

Viesti Kirjoittaja heisku »

Tuota noin onkos se jousikuppi jousen alapäässä vai?
Muoks:taitaakin olla yläpäässä
heisku
Viestit: 21
Liittynyt: 28.12.2011 18:29
Paikkakunta: loimaa

Viesti Kirjoittaja heisku »

Do dii jouset vaihdettu eikä ole auto lintassa enää :D nyt se pentele on kuin maastoauto :(
Nyt se tarvis viedä pyörien suuntaukseen kun ton korotuksen jälkeen ei kyllä mikään kulma ole enää kohdallaan.
Samalla huomasin että etukallistuksen vakaajan se tukirauta on poikki
vai mikä se nyt on,se kyllä näytti yksinkertaiselta vaihtaa että voisi
jopa minultakin onnistua :roll:
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

tukirauta helppo vaihtaa :)
menee sellaset 5min. ja siihen kuuluu pari tupakkitaukoakin :wink:
® Mesen linttaklubi
heisku
Viestit: 21
Liittynyt: 28.12.2011 18:29
Paikkakunta: loimaa

Viesti Kirjoittaja heisku »

No niin tukiraudat vaihdettu,helppo oli homma.
Tilasin kl-varaosista osat ja onneksi myyjä vannotti että molemmat kannattaa vaihtaa samalla sillä kun sain auton talliin ja kurkkasin auton alle niin eiks vaan ollu toinenkin menny poikki :roll: iso kiitos kl-varaosien myyjälle.
Oli muuten molemmat raudat hitsattu,siinä on ollu taas nuukuus huipussaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”