Normi-, Sportline- ja madallusiskarit?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Normi-, Sportline- ja madallusiskarit?

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Onko kukaan vertaillut etuiskareidan alapäitä, onko iskarin ja kiinnityskorvakkeiden kulmissa eroa normaaleissa, Sportilinen ja muissa madallusiskareissa? Siis mihin kulmaan iskari tulisi, kun se pultataan napaan?

Napaosa on sama normaalissa ja Sportlinessa ja jos Sergeyn mittaukset pitävät paikkansa (ja mikseivät pitäisi), on vanhemman mallin sportline-alatukivarret normimallista poikkeavat.

Jos pyörä tulee ulommas pitäisi jossai olla eri "säätö", ettei camber mene ihan poskelleen.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kävin vertailemassa irtonaista vakio sportline iskaria tuohon 300DT 1995 iskariin ja sportlinessä on aavistuksen jyrkempi kulma, ts enemmä vinossa. Kulmamittaria minulla ei ollut, ero on todella pieni 1-2 astetta?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Mielenkiintoista. Eihän sitä paljon tartte ollakaan, se kompensoi parin sentin laskun.

Vielä kun jollain olisi vaikka Bilsteinin Sprintti ja tavallinen, niin selviäisi senkin kulma.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”