ohjauksen välivarsi

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

ohjauksen välivarsi

Viesti Kirjoittaja janttu »

kuinka moni vaihdellut omaansa tuota.eli se varsi missä ohjausiskarikin on kiinni.onko ollut tiukassa saada irti?.
nimittäin omassa on niin maan perusteellisen jumissa, vaikka pultit irti niin eipä putoa pois.irroitusöljyt muhii yön ja aamulla uudella innolla hakkaamaan irti.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

no eise kovin tiukassa ole, kartiollahan se pysyy paikallaan :arrow: se irtoo heleposti siihen tarkotetulla työkalulla joka tais tokmannilla maksaa kolomisen kymppiä :wink:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ite en ole onneksi koskaan tuota vaihtanut. Ainakin edelliseen vaihdettiin ja on ollut huomattavasti tiukemmassa kuin reunimmaiset välitangot, vaikka käytössä on ollut oikeaoppiset ulosvetimet.

Kannattaa käydä hankkimassa sopiva ulosvetäjä, niinkuin touho jo neuvoi. Peitämällä saa todennäköisesti vain jotain muuta rikki. Jos hommaa sopivan, niin ulommaistenkin tankojen vaihtamisesta tulee lasten leikkiä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

ok.kiitos infosta.kait se pitää joku värkki aamulla hakia et sais uuden paikoilleen.iskari ainakin oli ihan finaalissa kun uuteen vertasi ja aika väljät nuo varrenkin nivelet.
meinasin et olisi vartin homma vaihtaa, mutta toisin kävi,,jälleen kerran;)
uudessa ei ollut kyllä kartiolla, liekö sitten jos ihan alkuperäinen vielä paikoillaan.sen takia tuo vähän ihmetyttääkin kun ei meinaa pudota..
uudet taisi tulla merteililtä.jo tuossa jonkun tovin inspiraatiota odotelleet.

joo.tulipa soitettua asiantuntijalle ja kyllähän se kartiolla on niinkuin jo touhottaja totesi.ilmanko ei tipahda itsekseen pois.
vaan jo se aamulla tippuu kun alettaan tosissaan ottammaan:)
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tuommosen kun hommaat, missä kiristys on leukojen välissä :wink:
muista sitten säätää ensin leuvat juuri niin likelle irrotettavan nivelen kierteistä päätä, säätöhän tapahtuu leukojen keskiruuvista :idea:
ja irrotus leukojen toisesta päästä (välistä) :lol:


Kuva
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

joo jos ei tuolla niin sitten lekalla.tai rälläkällä niinkuin tuli tehtyä edesmenneen w211 kanssa ja kyllähän alapallokin lopulta nöyrtyi tämän harrastajan alla.
no katsellaan huomenissa mikä konsti otetaan käyttöön.
kiitoksia avusta touho ja roisto.
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

ja mitähän taas tuli kirjoiteltua..,kyllähän se uusikin oli kartiotyyppinen.
no lämmittämällä ja iskuja antamalla ne sieltä sitten lopulta tipahti pois ja uudet hilut olikin sitten helppo tyrkätä kiinni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”