Sopiva yhdistelmä?
Sopiva yhdistelmä?
Minkälainen yhdistelmä olis Billsteinin normaalit iskarit taakse ja Weitec jousisarja
Onko minkälainen ajettava ja käykö 200D:n madallus jouset 250D:hen
Olis uudet 200D:n Weitec:kin -40mm laskevat jouset poistomyynnissä 120€ Mennäänkö tässä heti mopolla mettään ja syvälle
Haaveena olis Sprintit ja H&R jouset tai Konin säädettävä alusta mutta kyseiset sarjat on niin suolasen hintaset ettei ennen armeijaa viitsisi sijoittaa
Onko minkälainen ajettava ja käykö 200D:n madallus jouset 250D:hen
Olis uudet 200D:n Weitec:kin -40mm laskevat jouset poistomyynnissä 120€ Mennäänkö tässä heti mopolla mettään ja syvälle
Haaveena olis Sprintit ja H&R jouset tai Konin säädettävä alusta mutta kyseiset sarjat on niin suolasen hintaset ettei ennen armeijaa viitsisi sijoittaa
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Talvella ajoin yhtä 250D jossa Weitecit alla vakioiskareiden kanssa, ihan OK ne toimi.
Toisaalta, 200D etujouset ovat löysät 250D:hen, joten tuota manitsemaasi sarjaa ei uskalla suositella.
Jos hinta on tärkein kriteeri, minulta löytyy katkenneet E250D orkkisjouset joita voisit lyhentää vähän lisää...
Toisaalta, 200D etujouset ovat löysät 250D:hen, joten tuota manitsemaasi sarjaa ei uskalla suositella.
Jos hinta on tärkein kriteeri, minulta löytyy katkenneet E250D orkkisjouset joita voisit lyhentää vähän lisää...
wiimax.fi
Väittäsin omien kokemusten perusteella ettei madallusjouset+vakioiskarit toimi mersussa ainakaan takana.Perästä tulee kumipallo,tietenkin tuo 40mm on aika lievä madallus...voi olla että toimii,tai sitten ei.Mutta jos uusia iskareitakin on ostamassa niin ei ehkä normaaleja kannata ostaa,eihän sitä hintaeroa nyt niin paljon ole??
Weitecin jousista ei kokemusta,tuolla vaggine sivustoilla eivät kyllä hirveästi kehukaan..
Niin kai se menee ettei halvalla saa hyvää,siitähän se kiinni millaiseen kompromissiin valmis taipumaan..
Weitecin jousista ei kokemusta,tuolla vaggine sivustoilla eivät kyllä hirveästi kehukaan..
Niin kai se menee ettei halvalla saa hyvää,siitähän se kiinni millaiseen kompromissiin valmis taipumaan..
Billsteenin vakio iskari taakse maksaa 70€kpl ja Sprintti 125€ siitähän tuleee jo 110€ hintaero ku ostaa molemmatAM kirjoitti:Mutta jos uusia iskareitakin on ostamassa niin ei ehkä normaaleja kannata ostaa,eihän sitä hintaeroa nyt niin paljon ole??
Voishan sitä kokeilla ensin niillä jousilla jos ei miellytä niin pitää myydä pois
Minkälainen ajettava tulee katkaistuilla jousilla Dealerin kanssa voipi keskustella lisää aiheesta keskiviikkona auto tulossa puslan vaihtoon
Auto pitää käyttää lähiaikoina 4pyörä suuntauksessa niin samalla vois asentaa madallus satsin niin ei tarvi moneen kertaan säätää
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Hmm... Asiaa täytyy vielä mietiskellä Mitään ei ole vielä ostettu, kaikki on vasta harkinta ja suunnittelu asteelladealer kirjoitti:Takapää on aika jäykkä vakioiskareilla ainakin H&R -30 mm jousilla.
En tiedä millainen ajettava Mersusta tulee jos vakiojousia katkoo niin että madallusta tulee 40 mm.
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Sekoitetaan taas pakkaa
Kävin tänään kyselemässä konin iskareita
Konin sportit sais taakse melkein samaan hintaan mitä billsteinit (Billstein norm 140€ & Koni Sport n.150€)
Onko kenelläkään kokemuksia noista konin sporteista
Mistä saa ja mitä maksaa noi H&R -30mm jouset
Kävin tänään kyselemässä konin iskareita
Konin sportit sais taakse melkein samaan hintaan mitä billsteinit (Billstein norm 140€ & Koni Sport n.150€)
Onko kenelläkään kokemuksia noista konin sporteista
Mistä saa ja mitä maksaa noi H&R -30mm jouset
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Taakse 250€Jube kirjoitti:Osta bilsteinin sprintit...
Ei viitsisi santsata hirveitä summia alustasarjaan ennen armeijaa enkä tiiä vielä kauanko pidän tota autoa Tekis mieli tehokkaampaa
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Mulla on konin sportit edessä ja olen ollut tyytyväinen. Ainoo tympee on että ne pitää käydä pellin alta säätämässä. Sisäsäätö olis poikaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Paikalliselta VianoriltaAM kirjoitti:Konin sportit on paremmat kuin billsteinin sprintit.Mistä noin halvalla sportteja saa Ettei vaan olisi jotkut speciaalit tai vastaavat Osta äkkiä jos noin halvalla saat.
Anto osanumeronki et saa käydä netistä kattoon 26-1198 Sport
Noi takaiskarithan ei oo säädettävät mut etuset onXUX63 kirjoitti:Mulla on konin sportit edessä ja olen ollut tyytyväinen. Ainoo tympee on että ne pitää käydä pellin alta säätämässä. Sisäsäätö olis poikaa.
Jos toi hinta piti paikkansa niin noi sportit menee ostoslistalle
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Oliskohan sittenkin ollu kappalehinta tuolla kyseiset iskarit maksaa 155€kpl
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Anteeksi epätietoisuuteniAM kirjoitti:Takaiskaritkin ovat säädettävät...ulosjouston vaimennus on säädettävissä,olikohan kolmeen eri asentoon!Mika.S kirjoitti: Noi takaiskarithan ei oo säädettävät mut etuset on
Jos toi hinta piti paikkansa niin noi sportit menee ostoslistalle
Omista koneista taakse maksoin muistaakseni 200-250€
Hinnan käyn ens viikolla tarkistamassa Huomenna ei varmaan kerkee ku pitää lähteä kuljetusnäyttelyyn
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Noniin kävinpä tänään tarkistamassa Konien hinnan, 150€ kpl eikä suomessa yhtään kappaletta
Samalla tuli kyseltyä jousia Onko kellään kokemuksia Elit tai Lesjöfors jousista, entä billsteinin sporteista kyselen taas tyhmiä, koettakaa ymmärtää asioista täytyy ottaa selvää ettei osta sikaa säkissä
Samalla tuli kyseltyä jousia Onko kellään kokemuksia Elit tai Lesjöfors jousista, entä billsteinin sporteista kyselen taas tyhmiä, koettakaa ymmärtää asioista täytyy ottaa selvää ettei osta sikaa säkissä
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
kw
http://www.kw-gmbh.de/en/index.php
Tulisiko näillä ratkaistya jousipulmat ja korkeudet kerralla?????
Ruostumaton portaattomasti säädettävä 2-jousta päällekkäin.
us -parts myy h:issä
Tulisiko näillä ratkaistya jousipulmat ja korkeudet kerralla?????
Ruostumaton portaattomasti säädettävä 2-jousta päällekkäin.
us -parts myy h:issä
Viimeksi muokannut cdi, 23.5.2006 8:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Ei ymmärrä muuta ku 30mm laskeva ja 408€ tuo on varmaan lähemmäs 500€ kotiovelle
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Luokyio, kuinka pitkä on toimitusaika tuolla "nips" sarjalla
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Juuen tiedä, jos niillä sopiva sarja varastossa on niin tokkopa tuossa kahta viikkoa kauempaa menee.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
dealeri prkldealer kirjoitti:Luokyio ei ole paikalla, joten vastaan hänen puolestaan.
Jos tänään tilaa, sarja on sinulla 11.7.2006.
Ei vais, taitaa tulla muutamassa päivässä....
suunnitellaan, ens kuussa tulee tiliä jos sitten rupeis hankkimaan jotain millä saa pohjaa lähemmäs tietä
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Nojooo nyt tuli sitten jouset ja taka iskarit tilattua, suunnitelmat vähä muuttu alkuperäisestä (eipä ollu yllätys )
Ei menty ihan halvimman mukaan mitä oli suunniteltu, jousiksi tulee H&R 45-55mm laskevat ja takaiskareiksi Sprintit
Ei menty ihan halvimman mukaan mitä oli suunniteltu, jousiksi tulee H&R 45-55mm laskevat ja takaiskareiksi Sprintit
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Re: kw
Eipä taida olla mersuun saatavilla...noihin perssoni autoihinhan nuo vaan käy?Jossain W203:sessahan taitaa ollatolpat edessä,mutta näihin vanhoihin ei taida paljoa korkeussäädettäviä löytyä Jos ei sitten ilmajousitusta kyhäilecdi kirjoitti:http://www.kw-gmbh.de/en/index.php
Tulisiko näillä ratkaistya jousipulmat ja korkeudet kerralla?????
Ruostumaton portaattomasti säädettävä 2-jousta päällekkäin.
us -parts myy h:issä
Ja hyvän satsin ostit,tosin konit oisin ehkä ennemmin ottanut..Mutta varmasti hyvä noillakin,ei tarvitse heti olla vaihtamassa räjähtäneitä vakiotakaiskareita..