tasonsäätö probleemaa

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

tasonsäätö probleemaa

Viesti Kirjoittaja oltzi »

uus aihe täällä :lol:

eli perse on maassa.

1. vaihdoin pumpun.

2. vaihdoin sen säätö mötikän takapäähän.

sitten huomattiin että vika oli säiliön meno putkessa josta ei tullu öljyä. eli oli tukossa :twisted:

nooh nyt tulee öljyä taakse asti. pari minuuttia käyttelin ja koitin käännellä sitä säätö vipua. hirmu pihinä alko kuuluu ja poks pamahti se pumpulta alas lähtevä letku paskaks... :evil:

ainut syy tuohon joka tuli mieleen niin voiko johtua jos nuo kaksi edestä päin tulevaa putkea on vaihtanu paikkaa säätö mötikässä?

tässä ois kuva.
jos joku osais sanonu onko oikein päin putket.

Kuva
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

Viesti Kirjoittaja oltzi »

vai perkele kait se letku pamahti vanhuuttaan?? vai saako jollai lailla venkslattua putket väärin että tuottas liikaa painetta?
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
v6sa
Mesen Viron suurlähettiläs
Viestit: 195
Liittynyt: 10.10.2005 10:19
Paikkakunta: Kernu

Viesti Kirjoittaja v6sa »

oltzi kirjoitti:vai perkele kait se letku pamahti vanhuuttaan?? vai saako jollai lailla venkslattua putket väärin että tuottas liikaa painetta?
Saa, jos putket taivuttaa uusiksi. Reijät ja jenkat ovat samankokoiset.

Säädin sulkee ensiksi paluulinjan ja jos putket ovat väärinpäin, niin kyllä paine sen hapertunen putken hajoittaa...
meseisti
Viestit: 9
Liittynyt: 02.3.2011 20:00
Paikkakunta: ÄHTÄRI

Viesti Kirjoittaja meseisti »

oltzi kirjoitti:vai perkele kait se letku pamahti vanhuuttaan?? vai saako jollai lailla venkslattua putket väärin että tuottas liikaa painetta?
Mulla meni putket "M" korkeapaineputki ja "HS" perän lukot epähuomiossa sekaisin, seurauksin et vasen vetoakselin sisempi kiinnityskappaleesta lukkorengas lohkasipoordipäästä itsensä irti sitä seurasi hammaspyörät sai romua niin et rupes kuulumaan napse ison rattaan yhdestä hampaasta.
Meseisti
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

UPitaas tämä aihe vielä.

Eli samaa vikaa omassakin autossa: lauantaina huomasin, että perä on aikalailla matalan näköinen. Pikku lenkillä ei noussut, takapäästä kuuluu aika terävää kolinaa montuissa ja lisäksi perä heijaa heitoissa aika lailla vallattomasti.

Pallojen ostoon?


E: teenpöä oman aiheen tästä oikein kyllä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Eikös väsyneet pallot saa aikaan sellaisen löysän jousituksen että yhden möykyn jälkeen takapää keinuu vielä kilometrin jälkeen.
Onkos säiliössä öljyä?
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

jolle kirjoitti:Eikös väsyneet pallot saa aikaan sellaisen löysän jousituksen että yhden möykyn jälkeen takapää keinuu vielä kilometrin jälkeen.
Onkos säiliössä öljyä?
Ainakin sitä just viime viikolla oli, putkethan on aika uudet. Tänään en viitsinyt edes katsoa kun alkoi niin ärsyttää.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”