Takakelkan puslien vaihtoon neuvoa-hydr. vai kiinteät puslat
Takakelkan puslien vaihtoon neuvoa-hydr. vai kiinteät puslat
Moi,
Jos haluan vaihtaa W124:sen takakelkan etupuslat, niin meneekö se niin, että avataan takakelkan takimmainen pultti liki auki ja etupuslan pultti auki aina vaihdettavalta puolelta kerrallaan vai täytyykö niitä availla vastakkaiseltakin puolelta?
Miten se pusla nyt sitten sieltä tulee parhaiten ulos-tuleeko tunkkaamalla ihan pullotunkilla vai täytyykö esim. kuumennella kuppeja tai tarvitaanko jotain paineilmatalttoja? Näitä paljon laittaneet kertokaapa se paras ja varmin tapa.
Takakelkan etukumeiksi on tarjolla sekä hydraulista että kiinteää puslaa-kumpi siellä kuuluisi olla vakiona ja onko niissä muuta eroa kuin, että kiinteä on kestävämpi? Onko tämä hydraulinen esim. parempi äänieristyksen kannalta vai mikä sen etu on?
Mites ne takimmaiset, isommat puslat irtoaa-ovat ainakin alaspäin irtoavat, joten mahtavatko tulla ihan isolla meisselillä hakkaamalla ja vääntämällä?
Monta kysymystä, mutta ammattilainen pystyy noihin vastaamaan muutamalla rivillä
Saa linkata hyvän topickinkin, itse en löytänyt. Mekassakin oli jonkinlaista ohjetta etupuslien vaihtoo, mutta takapuslista ei sanottu mitään.
Jos haluan vaihtaa W124:sen takakelkan etupuslat, niin meneekö se niin, että avataan takakelkan takimmainen pultti liki auki ja etupuslan pultti auki aina vaihdettavalta puolelta kerrallaan vai täytyykö niitä availla vastakkaiseltakin puolelta?
Miten se pusla nyt sitten sieltä tulee parhaiten ulos-tuleeko tunkkaamalla ihan pullotunkilla vai täytyykö esim. kuumennella kuppeja tai tarvitaanko jotain paineilmatalttoja? Näitä paljon laittaneet kertokaapa se paras ja varmin tapa.
Takakelkan etukumeiksi on tarjolla sekä hydraulista että kiinteää puslaa-kumpi siellä kuuluisi olla vakiona ja onko niissä muuta eroa kuin, että kiinteä on kestävämpi? Onko tämä hydraulinen esim. parempi äänieristyksen kannalta vai mikä sen etu on?
Mites ne takimmaiset, isommat puslat irtoaa-ovat ainakin alaspäin irtoavat, joten mahtavatko tulla ihan isolla meisselillä hakkaamalla ja vääntämällä?
Monta kysymystä, mutta ammattilainen pystyy noihin vastaamaan muutamalla rivillä
Saa linkata hyvän topickinkin, itse en löytänyt. Mekassakin oli jonkinlaista ohjetta etupuslien vaihtoo, mutta takapuslista ei sanottu mitään.
Ite olen vaihellu noit etummaisii silleen että.
Kelkan etupultit irti kelkka tipahtaa just sopivasti ales
Lämpöö kuppii
Kammetaan kumit irti
Jäähytellään
Rengasrasvaa tai muuta liukasta kumiin ja kelkkaan
Kumi paikalleen tunkilla tai vastaavalla
Kelkanpultit kiinni ja valmis
Kelkan etupultit irti kelkka tipahtaa just sopivasti ales
Lämpöö kuppii
Kammetaan kumit irti
Jäähytellään
Rengasrasvaa tai muuta liukasta kumiin ja kelkkaan
Kumi paikalleen tunkilla tai vastaavalla
Kelkanpultit kiinni ja valmis
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Minä viimeks lämmitin kuumailma puhaltimella altapäin, ja tunkilla työnsin ylemmäs jotta sain sen tökättyä hyvällä tasapäisellä ruuvarilla pois sieltä, tunkin avustuksella.
Takasin meni just niinko hotarillaki, ja ne etummaiset kummatki auki ennenko alkaa kumesta irrottamaan, takapäähän en koskenu.
Takasin meni just niinko hotarillaki, ja ne etummaiset kummatki auki ennenko alkaa kumesta irrottamaan, takapäähän en koskenu.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.