E330 katsastus/korjaus kehoitus

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
jukka55
Viestit: 32
Liittynyt: 31.10.2010 19:11
Paikkakunta: hki

E330 katsastus/korjaus kehoitus

Viesti Kirjoittaja jukka55 »

Muuten meni hyvin rahoja myöten, inssi kirjoitti lapulle Kallistuksen vakaajan kiinitys/ välyksellinen vasemmalla ulompi edessä ulompi, menikö mulla hankalaksi voiko tumpelo vaihtaa, saako osan jostain lappu kourassa vai Motonettiin mutisten jostain "osasta" sinne.
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Ei ole hankala. Vakaaja alas. Uudet kumit ja vakaaja paikalleen. Olettaen että viesti on oikeassa osiossa.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Ja vakaajan kanssa touhutessa sitten koko keula pukeilla, että on ripustukset "vapaana", niin ei tarvi peräsuoli pitkällään kingertää takaisin paikalleen :)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Joo molemmat pyörät joko alhaalla tai ylhäällä ettei vakaajan kiinnitykset jää jännitykselle. Kokemuksesta tiedän että muuten alkaa syömään kiinnikkeitä. Vakaajaan kieputin teippiä ja saippualla uudet kumit paikalleen. Teippiä sen takia että vakaaja oli kulunut ohueksi kumin kohdalta. Availe varovasti ja liottele mutterit ettei mene hitsuuhommiksi.
® Mesen linttaklubi
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Ei sitä tarvi hitsailla, kun ruuvi pätkähtää. Sen jämän voi kätevästi porata pois ja sitten sinne mahtuukin mutteri.

Kannattaa tosiaan laittaa liuotusöljyä ja vaikka vähän lämpöäkin siihen mutteriin. EIKÄ kannata käyttää metrin vääntövartta siinä avauksessa. :D
Kein siknatuur
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”