Mistä naftanpaluuletkuja suutinten välille?
Mistä naftanpaluuletkuja suutinten välille?
Moro,
Vois noi perskaantuneenpuoleiset naftanpaluuletkut tuolta suuttimien luota vaihdella. Millainen letku tohon on käypää ja mistä sitä sais?
Vois noi perskaantuneenpuoleiset naftanpaluuletkut tuolta suuttimien luota vaihdella. Millainen letku tohon on käypää ja mistä sitä sais?
Olen huomannut saman faktan. Muutama vuosi sitten parempilaatuinen letku oli jopa Vehossa ihan muutamia euroja metriltä, nykyinen tilanne ei tiedossa.MJF kirjoitti:Musta kangaspäällysteinen on vähän niinku persiisstä, harmaa on jo paljon parempaa. Mersun ylivuotoletkuna täällä ainakin myyvät. Kalliimpaahan se on, mutta ei oo tarttenu murehtia niistä sen jälkeen.
Itse hain eilen Veholta ylivuotoletkua. Sellaista vaaleanruskeaa kangaspäällysteistä. Metri hinta on aika mehevä tuolle letkulle... 14 euroa metri. Samalla otin sen päätytulpan. Aiemmin minulla on ollut sellainen "käpy" joka tungetaan letkuun, mutta nyt antoi sellaisen kumisen tulpan. Tai siis kumiletkun pätkän josta toinen pää tulpattu. Tuota Vehon letkua olen aiemminkin laittanut itselle koneisiin.Leka kirjoitti:Olen huomannut saman faktan. Muutama vuosi sitten parempilaatuinen letku oli jopa Vehossa ihan muutamia euroja metriltä, nykyinen tilanne ei tiedossa.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Ainakin mulla ne mustat huonommat on alkaneet vuotaa ennen aikojaan.pp d kirjoitti:Mikäs vika siinä kangaspäälysteessä sitte on
Ohoh Hinta siis noin kaksinkertaistunut. Sivuhuomautuksena monien pisteosien hintoja tuntuu tarkistetun muutaman vuoden aikana oikein huolella, esimerkkinä ikkunaveivin verhouslevyn hinta kuusinkertaistunut kolmessa-neljässä vuodessa.Heavy kirjoitti:Metri hinta on aika mehevä tuolle letkulle... 14 euroa metri.
Tuntuisi siltä, että tuo musta kangaspäällysteinen letku ottaa ihteensä moottorin pesussa. Lienee liuotinpesuaine tekee sen. Ei mene kauaa kun alkavat pesun jälkeen vuotamaan...
Yhdessä OM617:ssa on neonvihreät ylivuotoletkut tuolla
Yhdessä OM617:ssa on neonvihreät ylivuotoletkut tuolla
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)