250 bensan säätöarvot hukassa....
250 bensan säätöarvot hukassa....
oliskohan täällä tietoa(onhan täällä) venttiilien välyksistä tohon 250b koneeseen
Värähtely on liike, joka ei tiedä, mihin suuntaan sen pitäisi mennä...
Ei ehkä venttiilikopassa mutta lukkopellissä kylläkin...mercedes kirjoitti:eipä ollu tarraa ei. nyt tarvis sitä tietoa aika pian ku on jo venakoppa auki.
Kylmänä:
Imu 0,10 mm
Pako 0,20 mm
Lämpimänä:
Imu 0,15 mm
Pako 0,25 mm
Tehdas antaa vinkkinä lisäksi talveksi (ulkolämpötila jatkuvasti alle -20°C)
käytettävän 0,05 mm suurempia välyksiä.
Säätömutterin kiristystiukkuus 20-40 Nm.
Ainiin piti vielä laittaa että Sivosen veikkailut meni suht lähelle
No voi.
Paljonko koneella on ajettu? Ja paljonko on kulunut edellisestä ketjunvaihdosta? Tuolla yksirivisellä taitaa olla suositeltu vaihtoväli 200.000 maksimissaan, mieluiten tietysti vähemmän
Voisiko äänen alkuperä olla mahdollisesti nostajissa tai jopa laakereissa?
Ohivuotomittaus kannattaisi ehkä tehdä, miksei puristusmittauskin.
Paljonko koneella on ajettu? Ja paljonko on kulunut edellisestä ketjunvaihdosta? Tuolla yksirivisellä taitaa olla suositeltu vaihtoväli 200.000 maksimissaan, mieluiten tietysti vähemmän
Voisiko äänen alkuperä olla mahdollisesti nostajissa tai jopa laakereissa?
Ohivuotomittaus kannattaisi ehkä tehdä, miksei puristusmittauskin.