Ilmaongelma

Vastaa Viestiin
Avatar
kobelco
Viestit: 25
Liittynyt: 22.5.2006 15:24
Paikkakunta: ylöjärvi

Ilmaongelma

Viesti Kirjoittaja kobelco »

Elikkäs auto on 240 83- ja tuli sellainen vika että auto ei lähde jo noin tunnin seisomisen jälkeen oikein käyntiin, joutuu pumppuamaan käsipumpulla ja välillä myös raottamaan suihkuputkia jotta saa taas rampan kalkattamaan..Autoon vaihdoin jo kaikki ylivuoto, tulevat, sekä menevät letkut lisäksi vaihdoin myös sen käsipumpun ja suodattimen eikä mikään tunnu auttavan..ainiin ja siirtopumppuun ne takaiskuventtiilit on myös vaihdettu.. Minne ne paineet voi hävitä? ilmakuplia ei näy muissa letkuissa paitsi pumpun takaa tulevassa paluu letkussa käynnissä ollessa..?
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Vuotaako pumpun tiivisteet tms. että lorottais seisomisen aikana pumpun tyhjäks ? :roll: tullu joskus sellane vika vastaa.
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
kobelco
Viestit: 25
Liittynyt: 22.5.2006 15:24
Paikkakunta: ylöjärvi

p-aine

Viesti Kirjoittaja kobelco »

blacklake kirjoitti:Vuotaako pumpun tiivisteet tms. että lorottais seisomisen aikana pumpun tyhjäks ? :roll: tullu joskus sellane vika vastaa.
Minne sen tiivisteet vuotaa moottoriinpäinkö? ulkopuolisin jokapaikka on kuivaa.. Tänään ei meinannut lähteä käymään kirveelläkään piti miedosti prakeliinerillä herätellä jotta sain käyntiin, otin suihkuputket pois ja jokaisesta ruiskaa samalla lailla? tämä on mystinen tapaus laitoin lukkopihdit tulo ja menoputkeen katsotaan lähteekö illemmalla tulille vai häviääkö ne paineet sinne pumppuun tai jonnekkin hevon p...... kaikki vinkit otetaan mielellään vastaan. autolla on ajettu vain 490km ja kaikki on mittarissa.
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Kokeele laittaa menopuolelle takaiskuventtiili, jos tuosta lukkopihtihommasta on apuja.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
kobelco
Viestit: 25
Liittynyt: 22.5.2006 15:24
Paikkakunta: ylöjärvi

ei auttanut..

Viesti Kirjoittaja kobelco »

Nonii auttakee auttakee :) auto seisoi pari tuntia lukkopihdit letkuissa eikä lähtenyt silti käyntiin..Voiko siirtopumppu hajota noin nopeasti että paine ei vain riitä vai mikä tuossa toosassa nyt mättää?? olisiko jollain räjäytyskuvaa tuosta syöttöpumpusta että minkälaiset tiivisteet sieltä löytyy ja voiko itse vaihtaa tai paljon maksaa jos käytättää pumpun ja suuttimet tarkastuksessa/huollossa?
Avatar
kobelco
Viestit: 25
Liittynyt: 22.5.2006 15:24
Paikkakunta: ylöjärvi

Re: ei auttanut..

Viesti Kirjoittaja kobelco »

kobelco kirjoitti:Nonii auttakee auttakee :) auto seisoi pari tuntia lukkopihdit letkuissa eikä lähtenyt silti käyntiin..Voiko siirtopumppu hajota noin nopeasti että paine ei vain riitä vai mikä tuossa toosassa nyt mättää?? olisiko jollain räjäytyskuvaa tuosta syöttöpumpusta että minkälaiset tiivisteet sieltä löytyy ja voiko itse vaihtaa tai paljon maksaa jos käytättää pumpun ja suuttimet tarkastuksessa/huollossa?
Tarkoitin tietty syöttöpumppu voiko hajota noin yllättäen.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

voi hajota, joskus se vaan tulee wanhaks

on tosi simppeli vaihtaa, ja huolto-osiakin saa, kysy esim KL autosta
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 moottori”