Apuva! 300D automaatin kannakkeen viimeinen poikittaispalkki

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Apuva! 300D automaatin kannakkeen viimeinen poikittaispalkki

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Eli nyt on coupessa tomaatti paikoillaan, 722.4 (viimeinen malli mitä on saanut w123 300D:n pariksi) Mutta! Kokoonpano ei mahtunut kunnolla, eli olis halunnut mennä tuon poikittaistuen ylitse, mutta sai mahtumaan väkivalloin. Ja nyt johtaa värinät runkoon. :roll: Tuo tuki joka tuli coupen mukana on kokoonpanosta vanhanmallin OM617+722.1. Eli ilmeisesti niitä on erillaisia, mutta osaisiko joku kertoa mistä niitä löytäisi. :)

JA pahoitteeksi en panisi jos jollakin olisi myös kaasuvivustoa tuohon automaatin vaijerille asti. :)

Kiitän Ja Kumarran!

PS. Kohta on coupe valmis. 8)
Tähdellisen parantola
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Hmprh,

Nyt on ihan 100 varmasti muista vaikka toissa viikonloppuna auton alla makoilin jossa on sama kokoonpano mutta eikös se ole ihan pulteilla kiinni ja siinä on lisää pultinpaikkoja jotta sen voipi siirtää taaksepäin ?

Kyseessähän on sama palkki mihin laatikon takimmainen kumityyny tulee ?

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Juuri se! Olisiko liikaa pyydetty että nappaisit siitä kuvan joskus, että tietäis sitten mimmosta ruveta metsästämään? :)
Tähdellisen parantola
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

tapio89 kirjoitti:Juuri se! Olisiko liikaa pyydetty että nappaisit siitä kuvan joskus, että tietäis sitten mimmosta ruveta metsästämään? :)
Joo ei oo liikaa pyydetty, mie voisin vaikka kokkeilla saako siitä kuvaa aikaiseksi vaikkei auton alle ryömikkään.

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Kiitän ja kumarran!
Tähdellisen parantola
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Nonni,

Alko kuulumaan iso D:n murinaa pihalta:
Kuva

Siitä sitten vain sanomalehti mukhaan ja maahan kontilleen:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eli kylläpäs noista kuvista saa selevää että ainaski sedanissa tuota palkkia voi liikutella eestaas ja näyttäisi olevan taaimmaisessa kolossansa ja vielä niinpäin että tuon palkin "ylitysosa" on taaksepäin.

Auttoko asiaa yhtään ?

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Kyllä auttoi, juuri tuommoista haen. :) Nyt tiedän ulkonäönkin.
Suuret kiitokset. :!: 8)

Edit: Kaikissa w123sissa on tuo sama että pystyy muuttamaan väliä, eli kaikkiin saa kaikki moottorimallit. :) Simppeliä.
Tähdellisen parantola
tgts
Viestit: 9
Liittynyt: 05.11.2005 17:45
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja tgts »

Mutta eikös ole niin ettei tuota palkkia sittenkään voi liikutella eestaas, kun edempänä pitäisi olla leveämpi palkki kuin taaempana..? Muistelen, että itsellä OM617+manuaalissa oli leveämpi (eli edempänä sijaitseva) palkki kuin OM617+automaatissa (joka taas on takimmaisissa rei'issä).

Tässäpä muuten eräs syy, miksi alkuperäisestä poikkeavan koneen tai vaihteiston vaihdossa kokonainen varaosa-auto on viisas hankinta, kun kaikenmoista himmeliä lopulta kumminkin menee vaihtoon...
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

niin se menee, että on leviämpi edessä kuin takana.
ja samalla jos vaihtuu moottori+lootan pituus joutuu vaihtamaan kardaanin etupätkän. Kuten myös vaihteiston vivustot.
Tähdellisen parantola
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Nyt on saatu vivusto+poikittaispalkki. Suuret kiitokset Eerolle Vieremälle. :wink: Ja tarjotaan Malmille kaffet sitten joskus tulevaisuudessa vaivannäöstä. ;) Vielä pitäis ettiä neliöpäällä oleva mittarinvaijeri.
Tähdellisen parantola
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

tapio89 kirjoitti:Nyt on saatu vivusto+poikittaispalkki. Suuret kiitokset Eerolle Vieremälle. :wink: Ja tarjotaan Malmille kaffet sitten joskus tulevaisuudessa vaivannäöstä. ;) Vielä pitäis ettiä neliöpäällä oleva mittarinvaijeri.
No kappas, just kattelin keltasta pörssiä ja sattu tuollainen : http://www.keltainenporssi.fi/show_ilmo ... id=6840733

En sitten tiiä paljonko uutena maksais :)

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

täytyypä laittaa viestiä ja varata. se maksaa uutena maltaita, muistaakseni kl-varaosissa 75€ :lol:
Tähdellisen parantola
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Malm kirjoitti: No kappas, just kattelin keltasta pörssiä ja sattu tuollainen : http://www.keltainenporssi.fi/show_ilmo ... id=6840733

En sitten tiiä paljonko uutena maksais :)

-Risto
Mutta onko tuo automaatin vaijeri? On eri vaijerit manuaalissa ja automaatissa.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

minulta löytyy kaikki maholliset osat mitä tarvii tommoseen tekniikanvaihtoon, on mittaristot jne viittii tulla kaveriksi purkaan niin ei tarvi maksaa ittiään kipiäksi.
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Tuo vaijeri on 200D manuaalista, eli eikö käy?
Mites Johtaja 300 paljonko pyydät vaijerista jos myyt erikseen? 8)
Tähdellisen parantola
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 voimansiirto”