HAJOS! taas kerran.

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

HAJOS! taas kerran.

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Multa kytkin, onneks sentäs kotipihaan.

Kuuluu KAUHIA rutina laatikon kupeesta ku poljinta painaaja poljin on kumimaisen tuntunen eikä mene aivan pohjaan.

Tuossa jo aamusella hiukka ihmettelin ku nii nahkeesti toimi, ihanku ois ollu jäässä, nytte iltapäivällä vaimoa hakiessa ni ihmeellisesti alko luistamaan ja otti kiinni aivan nii ylhäälä ku mitä poljin ylös nousee.

Kele sentäs kyllä ny koittelee, oisko kellään ehdotuksia mitä tehä tai varalaatikkoa ku tuntuu että on kytkinpakettia vaikia saaha näin äkkiseltään, no eipä siihe pahemmin oo varallisuuttakaan ku eipä ollu tuollaseen varautunu yhtään.

Kelepaa kyllä koko laatikkoki knuha siinä on mukana se levy jotta jonkin aikaa toimis, ainaki sen aikaa että uskaltaa mersun vaimolle antaa välillä Vaasa-Hiittinen-Vaasa ilman että tielle sillä matkalla jättää, ku matka on samaan aikaan ku ite oo wirtamiitissä.

Nii ja luurilla saa kiinni: 046-6308911
Viimeksi muokannut pupetti, 13.12.2010 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ekkös sää hiljattain uusinu sen kytkimen, vai vanhoja hilujako sää sinne tyrkkäsit :roll:
onkos siä loodassa ölppää kun sellasen mekkalan pittää :wink:
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Kyllä kyllä, muuten on uusia osia, asetelma ja laakeri, muttako oli ite levy väärillä booreilla ni meni sinne se vanha, ja siitä on varmaanki ne jouset pettäny tai jotaki.

Saa sen poiskin ostaa ku tuo mukanaan jonkin verran rahaa, mukaan saa kierroksen kesärenkaita ja mahollisesti toisetki talvitöppöset.

On tuossa pihassa toinen ny väliaikasesti käytössä ja sen voisin ostaa tilalle.

Mulla ei vaan oo tallia eikä pahemmin aikaa ny tuon kanssa alkaa pusaamaan joten menee osina ulkomaille.
Viimeksi muokannut pupetti, 11.11.2010 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

pupetti kirjoitti:Kyllä kyllä, muuten on uusia osia, asetelma ja laakeri, muttako oli ite levy väärillä booreilla ni meni sinne se vanha, ja siitä on varmaanki ne jouset pettäny tai jotaki.

Saa sen poiskin ostaa ku tuo mukanaan tuhannen rahaa, mukaan saa kierroksen kesärenkaita ja mahollisesti toisetki talvitöppöset.

On tuossa pihassa toinen ny väliaikasesti käytössä ja sen voisin ostaa tilalle.

Mulla ei vaan oo tallia eikä pahemmin aikaa ny tuon kanssa lakaa pusaamaan, kytkin levyn siihe kyllä haen....motonetistä jotta sillä pääsee liikkumaan.
ai tää olikin mesen myyntitopikki :roll: en valitettavasti pysty ostamaan nuin kallista öky autoo :banni:
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Ei tämä mikään myynti topikki ole, kunha ilmotin jotta hajos se kytkin, ja piti paineita päästellä, mutta myyntiin joudun laittamaan ku ei aika riitä eikä oo paikkaa missä kunnostaa loppuun asti, onneks en oo mitään suurempia osia irrotellu.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
JuhoL
Infected Amis
Viestit: 1056
Liittynyt: 25.10.2006 18:49
Paikkakunta: Petäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

pupetti kirjoitti:Ei tämä mikään myynti topikki ole, kunha ilmotin jotta hajos se kytkin, ja piti paineita päästellä, mutta myyntiin joudun laittamaan ku ei aika riitä eikä oo paikkaa missä kunnostaa loppuun asti, onneks en oo mitään suurempia osia irrotellu.
Kuva
Kuva

Tuommonen vika siellä taitaa olla. Ihtellä käyny jo kaks kertaa... tosin eri autoilla.
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Juupati juu, eipä ollu asetelmassa vikaa, eikä levyssä, vika oli puuttuvassa pultissa joka oli tippunu laatikon moottoriin kiinnittäväsät osalta, tarkemmin ottaen klo:5 tienoolta ja oli sitte millin vääntäny laatikkoa vasempaan ja kuluttanu haarukan aikalailla entiseks.

Kuva

Kuva on off-fokusta mutta näkee siitä klummosen kolon on haarukan pähän hangannu, muut hilppeet oli silimämääräsesti katottuna samassa kunnossa ku ne oli laatikkoa kasatessa.

Kuva
Kuva
Kuva

laatikon kopassaki on pikkisen lastua...tai oikiastaan murua tallessa

Kuva
Kuva

Nyt 123 omistajat pikaseen kattomaan varastojaan josko tuollanen haarukka ois tallessa, ja mulle ilmotusta, tarviin saaha mersun äkkiä tulille, numeroon 046-6308911 voi soitella.

Kauppatorillaki on ilmo osasta.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

eikös sitä voi hitsata kuntoon :roll: vai onko se valurautaa 8)
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Eiköhä tuo ole muotoon puristettua paksua peltiä, äänestä ja keveydestä päätellen, mutta kestääkös se sitte kui kauaa, kattokaa ite:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tuo hitsaaminen mullaki kyllä tuli mieleen, vaan kui se kestää ja kaasullaha tuo pitäis ja langallaha tuo pitäis täyttää, vaan mistäpä tähän hätään sellaset vermeet löydän :?: :?: :?:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

lanka konneella minä sen täyttäsin, sillä se vähiten lämpiää reunoilta ja sitten hiosin sen muotoonsa ja paikalleen :wink:
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Pitänee koittaa ettiä sellanen jolla on suojakaasuaki tallella, ja hitsata tuo täyteen, jos se jonku aikaa ees kestäis sillä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Laita rohkeasti ostoilmoitus. Ei näitä topiikkeja kaikki myyjät avaa. Mun kotona olevista romuista ei valitettavasti löytynny osaa.
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

ei tullu ostaja, ni laitoin sitte nettiautoon.
Viimeksi muokannut pupetti, 14.11.2010 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mikä sille nyt tuli :roll: :roll:
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Sama vika uusiutu, ja mulle se teki sen viimosen kerran, onneks jäi taas samaan paikkaan eli ulko-oven eteen kotipihaan eikä vaimolla jonnekki hiittisten kirkolle.

Ei siinä muuta, muttako koko kulkine on rakentelematon, hitsaamaton ja likipitäen huoltamaton ni siinä on sen verta tekemistä että mulla ei oo aikaa eikä paikkaa sen väkertelyyn, ja joku kulkine joka kulukee silloin ku ite haluan on pakko olla, sellanen joka kulukee ku ite tahtoo ei minun käsissä oo montaakaan hetkeä viihtyny.

Auto se mersuki on, ja niitä on maailma pullollaan, ja tekevät lisää kokoajan, ei kun kiertoon ja toista tilalle, sillä siittä selviää, jos selviää.
Viimeksi muokannut pupetti, 14.11.2010 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

no saamari, onhan noita kytkimiä laitettu maaliman sivun ja aina ne on pelannu :roll: ei niitä ny päivittäin tartte olla aukomassa :shock:
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Siinäpä se, no kuitenki huomenna laitan toisen haasrukan....ja toivonmukaan se sitte auttaa, jollei ni oon enempi ku ihmeissäni, mikä sen oikeen vääntää nii jotta se haarukka ottaa asetelmaan kiinni, ei ymmärrä.

No netti autossa ja tori.fi:ssä on kuitenki ilmot, ja voinha sen vaihtaakki.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

onko sitä työsylinterin tappia jatkettu :roll: jos se painaa haarukkaa liian kauas ja näin ottaa sitten kiinni, olisko ehkä väärän mallinen painelaakeri :wink:
aseta haarukka ja painelaakeri oikein paikalleen ja heiluttele sitä irrotus suuntaan ja katto sen haarukan liike mitä se tekkee, pysyykö paikallaan vai muuttaako se paikkaansa, onko laakerin ja haarukan kiinnitys oikea että pittää kans :wink:
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Tämä vika se korjaantu ku laitto toisen haarukan ja vaihto työsylinterin sellaseks joka siellä kuuluu olla.

Touhottottajalla oli oikian suuntaset aavistukset, se sylinterin tappi oli 3-4mm liika pitkä ja lykkäs liika pitkälle sitä haarukkaa joka osu asetelman reunaan, asia korjaantu sillä ku kummatki vaihto ehjiin, ja nytte toimii niinko kuuluki.

Tosin perjantaina teki vielä vallan ihmeellisen tempun ja liikennevaloissa päätti päästää nesteet pihalle ilmaruuvin kautta, tyhjenti koko säiliön, ja aivan yhtäkkiä.

Mulla oli poljin pohjassa ja ku piti sen 2 sekunnin kuluttua lähteä liikkeelle ni eipä tapahtunukkaan yhtikäs mitään :shock: poljin jäi lattiaan ja nous siitä ku sen kädellä nosti :shock:

Takana oli aamupäivällä tavatut poliisit jotka avustivat mersun pois saamisen siitä risteyksestä se taas tapahtu nii jotta enste sammutin sen, lykkäsin vaihteen paikalleen ja starttasin, sillä pääsin risteyksen ylitte ja ajoin mersun kadun reunaan jossa kömmin auton alle ja näin jotta nestettä tulee sen minkä ulos pääsee.

Noo, sitte hetki pään raapimista ja kiroilua, sekä poliisien kera naureskelua, ja samalla hommalla ku teki ni 1vaihteelta pysty 2:selle laittamaan, mutta 3 ei halunnu vastaanottaa, tultiin sitte kotipihalle 2:sella nilkuttaen.

Sitte auton kylkeä ylös, ilmaruuvia aukomaan, joka oli aika tiukasti kiinni, ja nestettä kuppiin, muutaman kerran ilmaus poljentaa ni homma alko pelittämään.

Syytä miks se päästi nesteet sen ilmaruuvin kautta pihalle ni en tiiä, liekkö jääny joku vesitippa johonki kierteitten kohalle...tai siis jäätippa..ja ku pakkanen perjantaina meni "persiilleen" ni suli se tippa jolloinka nesteellä oli vapaa kulku sen nipan kautta ulos, mitään muutakaan selitystä tuolaselle ei oikein oo....vai onko :?: :?:

Nytte kuitenki pelaa niinko kuuluki, kui kauan se onki sitte arvoitus.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Ihan mielenkiinnosta kysyn että tiiätkö mistä on kotoisin se 3-4mm liian pitkä sylinteri?

Onko jostain eri MB mallista vai olisiko sylinterin valmistajan virhe?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Kipsu kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn että tiiätkö mistä on kotoisin se 3-4mm liian pitkä sylinteri?

Onko jostain eri MB mallista vai olisiko sylinterin valmistajan virhe?
taitaa olla kemppi varsi :D
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Ei oo "kemppivarsi" vaan ihan vara-osa liikkeestä ostettu LPR:n työsylinteri, laatikossa lukee: työsylinteri mb, numero on 934088 ja 304-3700.

Muuten on samanlainen ku se mikä siellä ny on, mutta se tappi on tosiaan sen 3-4mm liika pitkä....ainaki sille asetelmalle ja haarukalle mikä mersussa on kiinni.

Kesällä ku sen vaihoin...ennen asetelman, laakerin ja levyn vaihtoa ei ees tullu mieleen mittailla sen tapin pituutta, ei ees silloin ku pääsylinterin kanssa oli ongelmia, ku niitä meni se 2 ennenko hain sen kalliimman ja sellasen ku sinne kuuluu, tuoki on se halvempi malli, ja verrattiin sitä siihe kalliimpaan ni se tappi on uutenaki piedmpi, se "klunssi" tapin päässä on isompi samaten ku koko sylinteri no paksumpi ja sen 4:sen milliä pidempi.

Ite jalka mistä se on laatikon kylessä kiinni ni seki on paksumpi ku se "kalliimpi" versio, enkä enää muista mitä sen kalliimman laatikon kylessä lukee, ku laatikko meni uhen sylinterin kera takasin koivuselle mistä sen lähettävät italiaan hämmästeltäväks.

Niitte pääsylintereitten kanssa kävi nii jotten joutunu maksamaan muutako 6 euroa postikuluja, ku totesivat että koko sarjassa oli vikaa sen sylinterin päässä olevassa urassa jossa on se tiivistekumi ja sen männän paikallaan pitävä lukkoprikka, se ura oli liika matala ja soikiomainen ni se prikka petti ku sylinteriin tuli painetta ja se pullautti koko höskän auki ja nesteet jaloille, vastauksen saaminen kesti noin 3kk ku ensin koivusella asiaa tutkivat ja lopulta valmistaja toimesta italiassa, no sen tiiän etten enää ikinä laita ainakaan mersuun lpr:n sylintereitä niitte epätasasen laadun takia, vaikka ne yleensä on muissa kulkineissa hyvinki kestäny...paitti kerran ku yhteen volvoon piti jarrusylinteri vaihtaa ni tuli hilpeet pihalle ku paketista sylinterin otin ulos, mutta se oli jo tehtaalta lähtiessä ollu rikki.

Mutta ny toimii kuitenki niinko pitää....ainaki äsken toimi.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Ja teki sen taas :!: :!:

Äänestä ja polkimen kovuudesta päätellen se haarukka on TAAS pompannu sieltä nypyn takaa pois ja jää kanittamaan sillee vinosti.

Mikä saakeli sen sieltä pois pullauttaa :?: :?: :?: En ymmärrä.

Aamusella ei tykänny ilman hinaamista lähteä käyntiin ku jäi laittamati lämmitysroikkaan koko auto, no sitte hinattiin pätkän matkaa, sitte otliin lähössä ni ihmeen ylhäälä otti kytkin kiinni, jo siinä vaiheessa aavistelin sitä jotta taas sama vika tulossa.

Hemmetin jäykkä oli poljin ja ensimmäisellä polkasulla nousi aika hitaasti ylös, aattelin jotta on vaan pikkisen jäässä ne nesteet...tai jähmeät...muttta ku oltiin kyläilemästä kotioppäin tulossa ni kunolla luisti kytkin ja polkimessa tuntu jotta aivan yläasentoon työnsi.

Nytte jo kolmas kerta ku se haarukka sieltä pompsahtaa pois, taian sen sitoa kiinni jotenki ettei enää pompi pois paikaltaan, vaan mikä ihme sen tekee :?: :?: :?:
En ymmärrrä, nii ja taas samaan paikkaan jäi.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Sulla taitaa olla liian lyhyt painelaakeri siellä paikoillaan :?: . Näitä kun on kahta mallia pitempää ja vähän lyhyempää.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Samankokonen on ku se mikä sieltä kesällä pois otettiin, oisko seki sitte ollu väärä :?: :?:
Pitää huomenissa tiputtaa taas laatikko pois ja ylihuomenna hakia uus levy ja toisenlainen painelaakeri, mätänetistä :lol:

Ku oikeen muualta ei nopiaan saa levyä ja laakeria.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Dodiii, tuli sitte laatikko tiputettua pois, ja laitettua takasin,
ja vielä tänään joutuu sen pois ottamaan.

En silmämääräsesti löytäny muuta vikaa ku akselin rasvattomuuden, siis sen missä se painelaakeri ja haarukka on, asetelmaan en koskenu, vaan joutuu senkin pois ottamaan, ja huomenissa sinne uuden levyn laittamaan.

Asetelma ja se kesällä pois otettu painelaakeri on samanlaisia ku mitkä siellä nytte on, ehkä sen millin on paksuudessa eroa mutta muuten ovat samankokosia, se kesällä pois otettu on mallia vanha ja siitä on se keskiosa lähteny pyörimään ja kädessä tuntuu aika väljältä ja näyttääki entiseltä.

Laatikon ku sain paikalleen ja mutterit kiinni ni päätinpä huvikseni kokeilla, ainut kinkä jätin irti on kartdaanin tukilaakeri...tai se kumihälpäke...mutta eihä sen pitäis vaikuttaa muutenko jos enempi aikoo ajella, ni sitte kolisoo ja paukkuu.

Ku täräytin käyntiin ja kokeilin kytkintä, ni oli taasen "normaali"n tuntunen....mutta siihe se sitte jäiki...ei muuta tapahtunukkaan...paitti ku polkimen työnsi aivan lattiaan kiinni, silloin se haarukka otti asetelman reunaan kiinni, mutta ei ees nytkähtäny mihinkään.

Ännen perusteella kuitenki otti vallan pikkisen kiinni se kytkin, mutta ei ees nii paljoa että ois sammunu, ku käsijarru oli päällä, otin sen pois ja jalkajarrulla koitin...ei vaikutusta.

Eli kunhan oon jotaki apetta tylntäny leukojen välistä ni meen takasin ja otanpa taasen laatikon pois ja sen asetelman, ja huomenna haen uuden levyn ja vasta sitte kasaan.

En tiiä mutta mielestäni se painelaakeri ei sillä liikapitkällä sylinterin varrelakaan liukunu liikapitkälle, ku sitä koitin, joten se varmaan on sitte entinen se levy...tai sitte on laatikon ja kartaanin linjauksessa jotaki vikaa, vaihdelaatikon hajoamista en epäile, koska ku kardaanista yritti pyörittää ni ei liikkunu mihinkään, ei silloinkaan ku se oli laatikosta irti, eikä siitä laatikosta oo mitään turhia ja ihmeellisiä ääniä kuulunu, eikä tuntunu olevan vetoakselitkaan poikki, ni ainoaks jää se kytkinlevy, se varmaan on ny sitte tiensä päässä.

Sitä tuliko se sinne viimeks oikiapäin, ni luultavasti ku monta viikkoa toimi hyvin, ja vasta eilen ku hinattiin käyntiin ni alko taas ryppyilemään.

Mutta ny syömään ja sitte taas ulos...tai johan tuossa tuli se 5 kilometriä käveltyäki ku kahvit oli loppu ni piti hakia ja nuorimmainen tarhasta.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 voimansiirto”