W123:een ässän perästä lukko?
W123:een ässän perästä lukko?
Olisi Tähtiklubin foorumilla kaupan väljä faceliftatun W126:n ASD-perä. Sehän ei mene W123:een suoraan, mutta pystyykö siitä laittamaan pelkän lukon W123:n perään? Tai vaihtamaan kaikki sisuskalut? ASD:tä en meinannut laittaa, vaan pelkästään sen "normaalin" lukon.
Onko se levylukko vai visko?
Onko se levylukko vai visko?
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
Ota huomioon että 126sen vetoakselit on pidemmät. Ei taida mahtua 123sen takanapojen väliin asd perä ja 123:n vetoakselit. Joudut hommamaan jostakin lyhyemmät akselit.
Oliko se ASD perä minkä vuosimallin autosta? jos alle -86 eli prefacelift niin perä käy suoraan 123seen.
ASD perähän on tunnetusti leveämpi kuin tavan perä.
Oliko se ASD perä minkä vuosimallin autosta? jos alle -86 eli prefacelift niin perä käy suoraan 123seen.
ASD perähän on tunnetusti leveämpi kuin tavan perä.
Viimeksi muokannut Mika.T, 24.3.2006 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei niitä sinne saa laitettua ,tarvii myös ne laipat jossa vetoakselien stefat on. Siinä on aivan hehgettömän kokoiset ne kitkalevyt eikä ne pidä ilman öljyn painetta. Mutta jossakin 126 versiossa on olemassa oikea kitka lukko joka on isoilla levyillä toteutettu. Aikanaan 123:seen tuli sellainen laitettua. Kardaanin joutui lyhentämään oli niin päin pidempi se perä. Välitys oli liian harva ei oikein jaksanut 300turbo juosta sillä.
Datsun Bluebird
Mb Vito
Mb Vito
Rehtijiin Mersuun on taidettu tehdä niitä "tiukentavia muutoksia" myös vähän muualle. Kuinkahan hyvin Sivosen korkealle viritetty bensakone mahtaa ässän pitkällä perällä kulkea. Pitääkö pistää myös Getrakki ostoon – eikös siinä ykkönen ole tosi lyhyt.XUX63 kirjoitti:Otappa yhteyttä Rehtijiihin - sillä lötköttää lavetin alla ässän lukkoperä johon on tehty lukkoon vielä jotain tiukentavia muutoksia.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Erittäin harvinainen lisävaruste tuo... Yhdellä forumilaisella ainakin löytyy auto varustettuna tällä. Mistähän niitä periä haalisi... jenkeistä, ehkä....Mikko K kirjoitti:Mutta jossakin 126 versiossa on olemassa oikea kitka lukko joka on isoilla levyillä toteutettu. Aikanaan 123:seen tuli sellainen laitettua. Kardaanin joutui lyhentämään oli niin päin pidempi se perä. Välitys oli liian harva ei oikein jaksanut 300turbo juosta sillä.
Juu, hieman huonosti puin ajatukseni sanoiks... en tosiaan tarkoittanut että lukko antaisi esim. 60 %, oikein itekään tiedä mitä enää ajattelin. Ehkäpä sitä öljynpaineen tarjoamaa pehmeyttä lukon otteeseen, vaikka se salamannopeasti toimiikin.. Unohdan tämän nyt tähän.Rässi66 kirjoitti:Toi hydrauli on tyyppiä binäärinen (0 tai 1), ei portaaton.
Viimeksi muokannut raul, 24.3.2006 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Sama asia on käynyt mielessä tuon pystärin kanssa, pelkkä 30% lukko olisi parempi kuin ei mitään. Voisin tänään yrittää ottaa kuvia tuosta nimenomaisesta perästä, mikäli se on jo avattuna tai kuvattavissa. Olen siitä jo muutenkin kysellyt, välityskin olisi aika sopiva...
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi