Aloittelijalle infoa automaateista kiitos.
Aloittelijalle infoa automaateista kiitos.
Eli onkelmani on seuraava; pitäisi löytää om617 motille automaattivaihteisto pariksi.
Eli mitä kaikkea tarvitsen? Omastatakaa löytyy jo poljin, sopiva kardaaninpätkä, vaihteiston kannakelevy, kaapelit autoon ja lootalle(vanhemman mallin).
Eli minkälainen vaihteisto paikalleen menee ja toimii?
Miten paljon ajoa kestää keskimäärin? Eli mikä on raja että kannattaa unohtaa kaupattavana oleva aut.vaihteisto.
Mitä yleisiä vikoja näissä on?
Ja muukaan nippelitieto ei ole pahaksi.
Sivistäkää tietämätöntä! Kiitän kaikkia vastaajia etukäteen.
Eli mitä kaikkea tarvitsen? Omastatakaa löytyy jo poljin, sopiva kardaaninpätkä, vaihteiston kannakelevy, kaapelit autoon ja lootalle(vanhemman mallin).
Eli minkälainen vaihteisto paikalleen menee ja toimii?
Miten paljon ajoa kestää keskimäärin? Eli mikä on raja että kannattaa unohtaa kaupattavana oleva aut.vaihteisto.
Mitä yleisiä vikoja näissä on?
Ja muukaan nippelitieto ei ole pahaksi.
Sivistäkää tietämätöntä! Kiitän kaikkia vastaajia etukäteen.
Tähdellisen parantola
Eikös sitä 722.3:a ole lykätty jokaiseen tomaatti-W123:een vuodesta 1982 lähtien? Vai mikä se vuosi nyt olikaan...
No kuitenkin 722.1 on helpompi löytää, ja passaa vakiokoneeseen ihan hyvin. Kyseinen loota kestää 250Nm vääntöä tehtaan lupauksien perusteella. 300D:ssä on vääntöä noin 170Nm, eli kestää kyllä helposti. Samaa lootaa on käytetty 280E:nkin jatkeena (240Nm).
No kuitenkin 722.1 on helpompi löytää, ja passaa vakiokoneeseen ihan hyvin. Kyseinen loota kestää 250Nm vääntöä tehtaan lupauksien perusteella. 300D:ssä on vääntöä noin 170Nm, eli kestää kyllä helposti. Samaa lootaa on käytetty 280E:nkin jatkeena (240Nm).
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
kun nääs nyt olisi loota tarjolla eli on -82vm om617 myllystä ja nyt ollaan vähän hakusessa kun myyjä tieto kyseiseestä kapineesta ei ollut aukotonta, eli vaijeri lähtee kaasuvivustosta, eikö se ole 722.3:sen piirre? mutta johtoliitin on litteä suikale jossa on pyöristykset kulmissa, ja olen kuullut että on 722.3:sessa pyöreä? vai olenko ymmärtänyt väärin? siis lootan päässä. vähän faktaa peliin taas.
Edit: Nyt ollaan taas viisaampia. Eli kyseessä oli 722.1 loota, vaijeri joka kaasuvivustoon menee on kickdown.
Edit: Nyt ollaan taas viisaampia. Eli kyseessä oli 722.1 loota, vaijeri joka kaasuvivustoon menee on kickdown.
Tähdellisen parantola
Pieni vika on lootassa ja sekin jo paikallistettu. Mutta hinta oli turbiineineen ja jäähdyttimineen todella opiskelijaystävällinen, joten se kertyi nurkkiin.
Ja vikana oli että oli lootan päästä mennyt muovinen ratas kahtia. Eli jos jollakin meseläisistä on tietoa kyseisen lootan varaosista niin kertokoon se tänne ja välittömästi.
Ja vikana oli että oli lootan päästä mennyt muovinen ratas kahtia. Eli jos jollakin meseläisistä on tietoa kyseisen lootan varaosista niin kertokoon se tänne ja välittömästi.
Tähdellisen parantola
Ja rikkoutumissyy on ilmeisesti hinaus. Mutta se vielä pitää metästää hylsyä että millä saa kardaanin kiinnityskolmisakaran lootan päästä irti. Mikäköhän siihen passaa, jos sattuu joku tietämään? On toki mahdollista että on muutakin mennyt kun tuskin itekseen menee tuommoinen ratas kappaleiksi, vaikka muovinen onkin.
Tähdellisen parantola
Nyt odotellaan osia, vikakin oli huima; Keskipakokytkinen muoviratas, 4,20€ Eli tämä ohjailee tietääkseni isompia vaihteita. Ja akselin toisessa päässä oli pumppu joka onneksi toimi vaan näiden kahden vaihteen ohjailemiseen, eli voitelu ei ollut jäänyt mistään välistä pois. Ja kyseessä on 722.4 loota. Eli ollut viimeisissä 300D moottoreissa mitä on tehtaalta saatu ulos koskaan. Toimintaperiaatteet on niinkuin 722.3:sessa mutta on heikompi. Ylistykset Jarkko S:lle. Ilmoitellaa lisää jahka sahaan Coúpeen kiinni.
Tähdellisen parantola
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33