Mitenkä tuo puhaltimen katkaisija otetaan ja vaihdetaan parempaan?
Pitäiskö koko keskikonsoli irroittaa?
En vaan keksinyt , millä se irtoaa matoista , jotka taasen tuntuvat olevan tiukasti liimalla kardaanitunnelissa. Toimenpiteen ilmeisen vaikeusasteen vuoksi kotterossa on joskus kytketty lämppäriin lisäkatkaisija hanskalokeron alle. Se on joko puhallus tai ei - säätöinen. Voisiko joku kertoa helpoimman tavan vaihtaa tuo ihan oikea katkaisija.
Kiitos.
Miten puhaltimen katkaisija irroitetaan? -123 200
No se katkaisija tuli etukautta sitten pois , kun nuppien taustamuovin otti pois ja lisäksi pari ruuvia. Oli joskus aiemminkin murjottu väkisin ulos , kun kiinnityskehys oli kahteen palaan katkennut. -Ja eihän siinä katkaisijassa sitten vikaa tunnu olevan , vaan virtaa vaan ei tule katkaisijalle asti. Taitaapi tässä sitten olla virtalukon pohjan tutkiminen edessä?
Eikä se vika välttämättä ees siinä ole, katoppa enste konehuoneen puolelta onko sinne laitettu ylimääräistä relettä, jollei ni tee sama homma työntämällä pää ylösalaisin kummani puolen jalkotilaan, sitte seuraamalla niitä johtonippuja mistä sen virran pitäis sinne tulla, käsittääkseni se tulee sulakkeelta, numeroa en muista mutta on punainen ja 16 amp, siitä pohjalta lähet sitä johtonippua tutkimaan, sillee minä tein.....enkä oo vieläkään löytäny vikaa minkä takia ei tuu virtaa oikeassa järjestyksessä lämppärin moottorille.
Se virtalukonpohjan irrotus ku on aikasta ilkiä homma...ja ahtaat paikat, toivottavasti sulla on lämmin talli missä aattelit sen tehä.
Se virtalukonpohjan irrotus ku on aikasta ilkiä homma...ja ahtaat paikat, toivottavasti sulla on lämmin talli missä aattelit sen tehä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
eihän se lukonpohja mikkään paha homma ole, sehän on ihan heleppo juttupupetti kirjoitti:Eikä se vika välttämättä ees siinä ole, katoppa enste konehuoneen puolelta onko sinne laitettu ylimääräistä relettä, jollei ni tee sama homma työntämällä pää ylösalaisin kummani puolen jalkotilaan, sitte seuraamalla niitä johtonippuja mistä sen virran pitäis sinne tulla, käsittääkseni se tulee sulakkeelta, numeroa en muista mutta on punainen ja 16 amp, siitä pohjalta lähet sitä johtonippua tutkimaan, sillee minä tein.....enkä oo vieläkään löytäny vikaa minkä takia ei tuu virtaa oikeassa järjestyksessä lämppärin moottorille.
Se virtalukonpohjan irrotus ku on aikasta ilkiä homma...ja ahtaat paikat, toivottavasti sulla on lämmin talli missä aattelit sen tehä.
Tää on merkillinen juttu. Kun otin pois noin 20 metriä erilaisia johtoja , puolenkymmentä sokeripalaa, joista osa posliinia ja kytkin puhaltimen johdot kiinni niinkuin oletettavasti niiden pitää olla, -yllätys. Puhallin toimii juuri niinkuin pitääkin. Johdot oli joskus katkottu ja kytketty kaikenlaisin virityksin siten , että vastukset oli ohitettu ja tuo "pääkatkaisin" ympätty hanskalokeron alle, oikealle. Olikohan apukuljettaja halunnut hallintaoikeuden kabiinin lämpötilansäätöön