Jep. Jarrusatulan kavennuksen kohdalta ja vastapäätä käsijarrulinkun reiän reunasta. Jonkin aikaa pyörittelin sitä kädessä, niin totesin sen kätevimmäksi.thabandit^ kirjoitti:Mistä kohdin Diosol halkaisit sen kilven? Jarrusatulan kavennuksen kohdalta?
Olishan se tosiaan ollut tuolla tyylillä hyvä, jos olis sellaiseen sopiva pelti. Tämä malli oli kaksi ympyräistä saumatonta peltiä hitsattuna päällekkäin, joista toinen oli sorasuoja ja toinen käsijarrujenkiinnityspelti. molemmissa reiät niin pieniä ettei pääse navan ohi.laineracing kirjoitti:jarrukilpihän kannattaa halkasta pistehitsauksien kohalta jolloin pellit jää nippuuun toisiinsa. ja kun ruuvveilla kerran kasataan niiin ei mitään ihme kikkailuja tarvi.
Niin tosiaan hitsaussaumat jäi aluksi hieman liian paksuiksi kun laittoi jarrulevyn paikoilleen. Niitä pitikin sitten rälläköidä matalemmiksi.