Seisontajarruremppa, mitä kannattaa hankkia valamiiks?
Arvelin että jos minä alan pultteja lyhentämään niin se on jo marraskuussa kun on saatu valmiiksi Käytin jarrulevyn poies niin löyty sitten syypää ja sain jopa korjattuakin, ei ota enää ollenkaan kiinni
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Miten levy takaisin?
Tällainen samanlainen homa käynnissä (väliaikaisesti seis kun tuli niitä ukkoskuuroja ihan mukavasti) mutta miten saan ne levyt takaisin paikallaan? Uudet käsijarrukengät sen verran paksummat kun vanhat ettei millään menee paikalle, ei vaan mahdu.
Pitääkö levy kuumenta vai mitä? Ois kuitenkin kivaa jos pääsisin huomenna töihin
Pitääkö levy kuumenta vai mitä? Ois kuitenkin kivaa jos pääsisin huomenna töihin
Tarkoitan jarrulevy, se ei mahdu takaisin. Vaikka säätörulla on nollassa ja olen siirtänyt koko helan hoito mahdollisimman keskellä. Pitääkö jarrulevy kuumenta, miten paljon se auttaisi?Fenton kirjoitti:Onphaan siellä säätö niille seisiömonoille.
Ja vaijerikin voi olla niin tiukalla, etteivät palaudu "nolla-asemaan"
En nyt tosin voi tehdä mitään, vehje seisoo lammikkossa, täällä sataa ja salamoi kuin viimeistä päivää.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
ok... vaijeri ei mielestäni ole kireä, enemmänkin niin että kuskinpuoli (mikä nyt on auki) on löysä (auton alle säätöruuvin kohdalla) mutta toinen puoli kyllä hiukan tiukempi vedetty. Tarkistan kuitenkin jos vaan sade lakkaa
Sitten se levitin, miten monta liikuva osa siinä on? Ulompi osa liikuu ainakin hyvin, olen myös rasvanut sen. Toinen puoli joka on ilmeisesti vaijerissa kiinni on liikumaton, onko se ok?
Tarvikekengät ovat kyllä, kirottu Motonetin laatu. Onko se se vika?
Sitten se levitin, miten monta liikuva osa siinä on? Ulompi osa liikuu ainakin hyvin, olen myös rasvanut sen. Toinen puoli joka on ilmeisesti vaijerissa kiinni on liikumaton, onko se ok?
Tarvikekengät ovat kyllä, kirottu Motonetin laatu. Onko se se vika?
Kulmat olen viilanut jo. Näyttää kuitenkin siltä että se "kaari" on liian pitkä jolloin koko ympyrä kasva. Pitääkö syventä ne lovet tai lyhentä se nokka?Fenton kirjoitti:Saattaa olla, että auttaa, jos viilalla vähän pyöristää sieltä sen kitkapinnan päistä. Ei muuta kuin vähän sitä kulmaa pois. Niinkuin poijat tuossa sanoi, semmoisiakin on nähty.
Jos muuten osat ovat kunnossa, vipu liikkuu, säätörulla on minimissään ja vaijeri ei ole kireä, eikö se sitten ole se loistavaa Motonetin osa?
tätä juuri tarkoitin250D kirjoitti:Näyttää kuitenkin siltä että se "kaari" on liian pitkä jolloin koko ympyrä kasva. Pitääkö syventä ne lovet tai lyhentä se nokka?
Jos muuten osat ovat kunnossa, vipu liikkuu, säätörulla on minimissään ja vaijeri ei ole kireä, eikö se sitten ole se loistavaa Motonetin osa?
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
Kiitos vinkistä, olin siis ymmärtänyt jutun oikein Ukkoskuurot tulevat kahdesta suunnasta nyt, pitää saada nopeasti rälläkkä toimimaan!antti86 kirjoitti:tätä juuri tarkoitin250D kirjoitti:Näyttää kuitenkin siltä että se "kaari" on liian pitkä jolloin koko ympyrä kasva. Pitääkö syventä ne lovet tai lyhentä se nokka?
Jos muuten osat ovat kunnossa, vipu liikkuu, säätörulla on minimissään ja vaijeri ei ole kireä, eikö se sitten ole se loistavaa Motonetin osa?
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
pitää liikkua myös vaijerista se levitin.250D kirjoitti:ok... vaijeri ei mielestäni ole kireä, enemmänkin niin että kuskinpuoli (mikä nyt on auki) on löysä (auton alle säätöruuvin kohdalla) mutta toinen puoli kyllä hiukan tiukempi vedetty. Tarkistan kuitenkin jos vaan sade lakkaa
Sitten se levitin, miten monta liikuva osa siinä on? Ulompi osa liikuu ainakin hyvin, olen myös rasvanut sen. Toinen puoli joka on ilmeisesti vaijerissa kiinni on liikumaton, onko se ok?
Tarvikekengät ovat kyllä, kirottu Motonetin laatu. Onko se se vika?
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kyllä täältä löyty ohjeita!laineracing kirjoitti:otat vaijerin auton alta irti,nyppäät vaijeria ulospäin niiin paljon kun tuleee ja käännät napaa vasten ja tuurnalla lyöt tapin irti siitä vaijerinpäästä/levittimestä.
Nyt toimii kun uutena, eikä tarvikekengät tarvinnut lyhentäkään, se vipun löystäminen oli se juttu. Kiitos palsta taas kerran!