Montako reikää pakoputken päässä?

Katso myös w124 moottori-osio.
mcee
Mr.Brazilian wax
Viestit: 1900
Liittynyt: 11.6.2006 18:35
Paikkakunta: Kultahammasrannikko

Viesti Kirjoittaja mcee »

M.K kirjoitti:
Benzo kirjoitti:Eli kumpi on "oikein", yksi vai kaksi, viitaten alkuperäiseen juttuun :?:
2.0E 03/91-07/93 kahdella ulostulolla
Tak, sitä viisastuttiin ja laakista, olin kuitenkin oikeassa :wink:
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4373
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

markusm kirjoitti:velipojan 300d:ssä on vain yks putkenpää :shock: takapönttö tippui veemme kesänä tielle ja kiitokseksi tempustaan joutui romuvarastoon.
äänet ei muuttunu mitenkään, eli syytä uudenpöntön laittoon ei ole löytynyt.
On syytä,vaikka äänet ei kovene,niin putken olis hyvä tulla taakse asti.

Omasta lavetista katkes takapöntön etupuolelta putki Itävallasta tullessa,ja kuumensi takakonttia niinpaljon,rttä Mozartin kuulat (suklaata) sulivat kontissa :supersad: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Matti
Viestit: 252
Liittynyt: 14.12.2005 18:27

Viesti Kirjoittaja Matti »

:arrow: Nyt löytyi faktatietoa:
The 190 was refined for the last time in 1991. Among other things, all models now featured the ABS anti-lock braking system, except for the 190 D and 190 E 1.8 entry-level models. The 190 E was now called the 190 E 2.0, and was four hp (three kW) more powerful, thanks to a lower-resistance exhaust system.
Netistä poimittua -> www.WorldCarFans.com -> classic German cars -> Mercedes C-class History

Eli kyseessä on parempi pakokaasujen virtaavuus, ei kosmeettinen tms. muutos....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”