Tak, sitä viisastuttiin ja laakista, olin kuitenkin oikeassaM.K kirjoitti:2.0E 03/91-07/93 kahdella ulostulollaBenzo kirjoitti:Eli kumpi on "oikein", yksi vai kaksi, viitaten alkuperäiseen juttuun
Montako reikää pakoputken päässä?
On syytä,vaikka äänet ei kovene,niin putken olis hyvä tulla taakse asti.markusm kirjoitti:velipojan 300d:ssä on vain yks putkenpää takapönttö tippui veemme kesänä tielle ja kiitokseksi tempustaan joutui romuvarastoon.
äänet ei muuttunu mitenkään, eli syytä uudenpöntön laittoon ei ole löytynyt.
Omasta lavetista katkes takapöntön etupuolelta putki Itävallasta tullessa,ja kuumensi takakonttia niinpaljon,rttä Mozartin kuulat (suklaata) sulivat kontissa .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Nyt löytyi faktatietoa:
Eli kyseessä on parempi pakokaasujen virtaavuus, ei kosmeettinen tms. muutos....
Netistä poimittua -> www.WorldCarFans.com -> classic German cars -> Mercedes C-class HistoryThe 190 was refined for the last time in 1991. Among other things, all models now featured the ABS anti-lock braking system, except for the 190 D and 190 E 1.8 entry-level models. The 190 E was now called the 190 E 2.0, and was four hp (three kW) more powerful, thanks to a lower-resistance exhaust system.
Eli kyseessä on parempi pakokaasujen virtaavuus, ei kosmeettinen tms. muutos....