Mietiskelin tossa onko normaalia että kun kone on kylmänä niin pitää vähän painaa kaasua tai muuten sammuu melkein heti käynnistyksessä, ja se että vähän aikaa kun ajaa niin alhailla kierroksilla _vähän_ nykii eli ei paljoa, eikä kiihdy läheskään niin pirteästi kun lämpimänä, kaasuttimena Pierburg 175CD (ilmeisesti sama kun Strömberin 175CD mutta Pierburgin nimellä) Voisko johtua että kaasarin automaattiryypyssä on joku vika,tukos,lika,tms? Vaimennusöljyn taso oli ihan oikeassa, eli näky pinta ruuvin alaosassa pikkasen. Kellään vastaavanlaisia ongelmia ollu tai tietäis ratkaisun tähän?
Muuten onneks tekniikka pelaa moitteetta... niinkun mersussa kuuluukin
Käynnistys kylmänä kangertaa
- Britomaris
- Viestit: 132
- Liittynyt: 15.7.2007 23:52
- Paikkakunta: Turku
Itselläni on täysin samat vaivat w201 190e 2.3 mut se on ruisku peli.
Olis kiva tietää itsekkin mikä tota mun pommii vaivaa, moni puhuu ylijännitesuoja releestä mut ei ollut siitä kiinni. olen vaihtanut kaikki sytsän osat, bensa suodattimen, puhdistanut tyhjäkäynti säätimen,ynm... mut vikaa ei löydy.
jos jollain tulee jotain mieleen mikä kannattais tarkistaa niin kertokaa ihmees:roll:
Olis kiva tietää itsekkin mikä tota mun pommii vaivaa, moni puhuu ylijännitesuoja releestä mut ei ollut siitä kiinni. olen vaihtanut kaikki sytsän osat, bensa suodattimen, puhdistanut tyhjäkäynti säätimen,ynm... mut vikaa ei löydy.
jos jollain tulee jotain mieleen mikä kannattais tarkistaa niin kertokaa ihmees:roll:
Tuossa bensarosvossa (W123, 200, Strömberg-Pierburg 175 CDT) saman tyyppiset ropleemit...
Kylmänä kakoo ja nyhtää ja paria lukuunottamatta kaikki hevoset vielä unten mailla. Lämmetessään alkaa toimia jotenkin.
Tiijä sitte saako se liikaa vai liika vähän, mutta ominaisuus näkyy olevan.
Muutenkin täys susi koko motikka. Tuossa Corollassa on Aisan V -muuttuvakurkkuinen, ja vaikka niissäkin on ropleemia, ei tuo oma yksilö ole kyllä oirehtinut mitenkään. Mutta tuo strömperi... Voi helevetti sanon mie.
Kyllä ne japskit osaa.
Kylmänä kakoo ja nyhtää ja paria lukuunottamatta kaikki hevoset vielä unten mailla. Lämmetessään alkaa toimia jotenkin.
Tiijä sitte saako se liikaa vai liika vähän, mutta ominaisuus näkyy olevan.
Muutenkin täys susi koko motikka. Tuossa Corollassa on Aisan V -muuttuvakurkkuinen, ja vaikka niissäkin on ropleemia, ei tuo oma yksilö ole kyllä oirehtinut mitenkään. Mutta tuo strömperi... Voi helevetti sanon mie.
Kyllä ne japskit osaa.
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-