Koitin haulla haeskella mut en löytäny varmuutta oikeasta nastasta..Eli mihin nastaan tulee TD-signaali b-pumpun releelle? Ongelmana se et lähtee käyntiin mut sammuu samantien.Pumpuilta katoaa virta käynnistämisen jälkeen.
Kieppimittarin ja sytkäpoksin välinen yhteys kunnossa ja relettä vaihtamalla ei vika korjaantunu joten sytkäpoksin ja releen välillähän se vika on oltava,eikö?
Ajattelin et täällä joku vois tietää mistä nastasta sais mitattua,jos vaikka pääsis vähä kevymmällä setvimisellä
Autohan oli 2.5-16v vm.90
Mikä nasta 2.5-16v b-pumpun releessä? *FIXED*
Mikä nasta 2.5-16v b-pumpun releessä? *FIXED*
Viimeksi muokannut Cossie, 15.8.2011 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alfamerin ihmekirja näyttäs että nastaan 15 tulis sekä TD että jotain muutakin ohjausta diagnoosipistokkeelta, eli kulkisko se kampiakselin tunnistimen signaali tuolta pistokkeen kautta ja se katko olis nyt pistokkeen ja releen välissä?
edit: ja eculta tulee kans piuha tuohon nro 15-nastaan. ookko yj-releen todennu kunnossaolevaks?
edit: ja eculta tulee kans piuha tuohon nro 15-nastaan. ookko yj-releen todennu kunnossaolevaks?
No joopa,mittailin tuos noita yhteyksiä ja eipä siel mitää vikaa piuhois ollu,vika olikin loppupeleis releen pohjassa,näytti hyvältä mut putsasin niin toimi taasen Ei pitäs olla hätähousu ja tulla kirjottelee tyhmiä ennenku kokeilee peruskikat läpi
Yj-rele on uusi,kuten myös pumpun rele..Senpä takia en niitä nyt ruvennut ronklaamaan sen enempää..Tulipahan putsattua akkukotelon pohja samalla
Kiitos ja kumarrus vaivannäöstä
Yj-rele on uusi,kuten myös pumpun rele..Senpä takia en niitä nyt ruvennut ronklaamaan sen enempää..Tulipahan putsattua akkukotelon pohja samalla
Kiitos ja kumarrus vaivannäöstä