200d kansi
200d kansi
Terve vaan kaikille! Tämmöstä lähin kyseleen että halkiaako nuista om601:stä kansi kuin helposti jos pääsee lämpiään. Oli syyläriin tullut reikä ja lämmöt kerkes karata 120 asteeseen. Huomasin että oli öljyä valuttanut kannen ja lohkon välistä joten selviääkö pelkällä tiivisteen vaihdolla?
Samalla kun on oikastavana, niin kannattaa se varmaan ponnistaa jos on kerta kuuman takia ruvennu tiiviste fuskaamaan.
Vai oliko muita oireita kansinahkan palamisesta/kansivauriosta kuin öljyvuoto ulospäin?
Jos öljyvuoto ainoastaan, eikä esim. valkoista haikua takana/öljyä jäähdytinnesteen seassa, niin sitten todnäk riittää oikasu+tiiviste.
Tai jos muutaman satasen lintta, niin ei muutaku hattu pois, putsaus pinnoille, uus tiiviste, takas kiinni ja kovaa ajoa
Kokonaisia om601:siä saati niitten kansia alkaa muuten saamaan samoissa hintaluokissa kannentiivisteen+pulttien hinnalla
Vai oliko muita oireita kansinahkan palamisesta/kansivauriosta kuin öljyvuoto ulospäin?
Jos öljyvuoto ainoastaan, eikä esim. valkoista haikua takana/öljyä jäähdytinnesteen seassa, niin sitten todnäk riittää oikasu+tiiviste.
Tai jos muutaman satasen lintta, niin ei muutaku hattu pois, putsaus pinnoille, uus tiiviste, takas kiinni ja kovaa ajoa

Kokonaisia om601:siä saati niitten kansia alkaa muuten saamaan samoissa hintaluokissa kannentiivisteen+pulttien hinnalla

...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®