Hei arvoisat raatilaiset!
Pelkään tietäväni tuomion mutta kysympähän kuitenkin kun eihän sitä koskaan tiedä.
Auto on 190 vm89 2.0 ruisku, moottorin puristuspaineet:
- 1 ja 4 sylinteri antoi 12bar
- 2 ja 3 antoivan tuloksen 2 bar
Kone ei ole käynyt puoleen vuoteen eikä bensalinjoja ole eli ei ihan helpolla saa "lyötyä tulille" mutta koneen käyttökelpoisuudesta osaisko joku viisampi sanoa aiheuttaako esim venttiilin ohjurikumet moista, tahi kannattaakohan alkaa enää elvyttään. Toiseen konevammaiseen oli ajatus laittaa tämä kone.
2.0i kaput?
2.0i kaput?
500CL 500SL
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jos haluaa poissulkea venttiilit arvausleikistä irroittamatta kantta, (joka pitää silti irroittaa) tekee näin: Laitetaan pytty kerrallaan vain yksi sytkytulppa kiinni, pyöritetään startilla ja kuulostellaan pakosarjasta ja imusarjasta suhinoivatko venttiilit ko. pytyn puristaessa. Öljykorkista voi yrittää kuunnella samalla männän ohipuhalteluja. Pyttyjen välistä k*seva pahvi voi kyllä vaikeuttaa äänimaailman tulkintaa.
Tällä tavoin olen yhden venttiilivian paikallistanut ilman mittareita, ja kuntoon tuli yhden venttiilin sekä pahvin vaihdolla

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.