Niin tota noinnii mulla on 190e mese ja meinaa vähä kytkin reistailla. Ottaa kiinni melko alhaalla ja jos vaikka valoissa pitää kytkimellä niin saattaa lähteä lipumaan etiä päin vaikka kytkin aivan pohjassa. Kerran jäi kytkin pohjaan kun perruutin auton ruutuun ja sammutin niin kytkin jäi ihan pohjaan ja pakki oli päällä. Sieltähän se tuli kuitenkin nostamalla ylös ja kun vähä paineli niin taas toimi. Vaihteetkin on tosi jäykät kylmänä, kakkonen varsinkin rusahtaa jos tyrkkäsee suoraan ykköseltä, pitää käyttää välivaihetta ja siltikin niin saatanan jäykkä.
Tarkistin kytkinlevyn kuluneisuuden tuolla itetekemällä haarukalla ja sen mukaan kytkin on vielä reilassa.
Voiko olla vika kytkimen työsylinterissä tai sitten jossakin muussa...
Tenavatähden kytkin
Mulla oli samaa vikaa joskus Bemarissa ja ilmaahan siellä oli. Eli ensin lähtisin ilmaamisella ja sen jälkeen tarkistukseen työ/pääsylinteri.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
tuumippa paljoko säästät rahnaa ku teet iteJykä kirjoitti:Ne kun pitäs juukelis vielä vaihtaa
ei se oo ku alottaa vaan ... kylläse työ tekijäänsä neuvvoo
mihinä se juukelis o
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]