tomaatti

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Vastaa Viestiin
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

tomaatti

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

siis omas tenavas sellanen juttu että automaatti vaihtaa viiveellä ku laittaa pakin päälle,öljyäki on laatikossa ylämerkkii asti ku katoin :lol: ,eli vikaako?? vai ominaisuusko peräti :D muuten toiminu hienosti eikä nykiny..autoha 190e 1.8 1990
nollajakari
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2007 13:07

Viesti Kirjoittaja nollajakari »

Onko moottorin ja sitämyöten laatikon lämpötilalla vaikutusta? Omassani on kovempina pakkasaamuina n. 5-10s viive jos ei anna kaasua (olen pyrkinyt välttämään). Peruutettuani parkkirivistä tyhjäkäynnillä on sitten D:llä viive tyhjäkäynnillä n. 3s. Lämmettyä on reagointi välitöntä.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ette kai te lähde mersulla pakilla aamulla!?!? voi laatikkoparkaa.

mennee lootat rikki jos pakittelee kylmänä. Aina illalla auto niin parkkiin ettei tarvi kylmänä peruutella aamulla.

Kyllä siellä tosiaan viivettä voi jokunen sekunti olla, ei se kovin tavatonta ole mutta 10sek on jo tosi kylmä keli.

katoithan laatikon öljyt moottorin käydessä?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
nollajakari
Viestit: 97
Liittynyt: 05.11.2007 13:07

Viesti Kirjoittaja nollajakari »

Sergey kirjoitti:ette kai te lähde mersulla pakilla aamulla!?!? voi laatikkoparkaa.

mennee lootat rikki jos pakittelee kylmänä. Aina illalla auto niin parkkiin ettei tarvi kylmänä peruutella aamulla.

Kyllä siellä tosiaan viivettä voi jokunen sekunti olla, ei se kovin tavatonta ole mutta 10sek on jo tosi kylmä keli.

katoithan laatikon öljyt moottorin käydessä?
Kiitoksia neuvosta! Voisitko vielä kertoa tarkemmin mikä siellä ja miksi hajoaa?
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Sergey kirjoitti:ette kai te lähde mersulla pakilla aamulla!?!? voi laatikkoparkaa.

mennee lootat rikki jos pakittelee kylmänä. Aina illalla auto niin parkkiin ettei tarvi kylmänä peruutella aamulla.

Kyllä siellä tosiaan viivettä voi jokunen sekunti olla, ei se kovin tavatonta ole mutta 10sek on jo tosi kylmä keli.

katoithan laatikon öljyt moottorin käydessä?
'

Nyt on kyllä mullekin ihan uusi ohje, mihis tämä pohjautuu?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Paljoltiki käsitelty aihetta, mm. :

viewtopic.php?t=24223&postdays=0&postorder=asc&start=0

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

hese126 kirjoitti:Paljoltiki käsitelty aihetta, mm. :

viewtopic.php?t=24223&postdays=0&postorder=asc&start=0

H
No niinpä näkyy. On kyllä mennyt multa totaalisen ohi :?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

kylmänä automaatti siis vaihtaa tosi hyvin,mut lämpimänä miettii hetken ennenku liikahtaa ku pakin laittaa,,onko normia?? :shock:
Avatar
Garcia
Viestit: 447
Liittynyt: 19.10.2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Garcia »

Ei oo normia, valitettavasti, pakkimännän tiiviste vuotaa.
S204, AZT250
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

mites toi pakin männän tiiviste vaihetaa?? täytyykö laatikkoki ottaa pois? ja kalliski hommeli :shock:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mesemies83 kirjoitti:mites toi pakin männän tiiviste vaihetaa?? täytyykö laatikkoki ottaa pois? ja kalliski hommeli :shock:
ei mikään vaikee homma, loota vaan pois paikaltaan ja pöyvälle, pöyvvällä turbiini pois ja sen takaa yheksän ruuvia (13mm avvain) irti, vedä pumppu kaikkineen rojuneen pois, vaiha tiivisteet ja kassaan :D
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Nostetaanpas.

Elikkä pitääkö pakittelua varoa ympäri vuoden? Eli rassaako eniten kylmä keli vai/ja kylmät öljyt?

Mulla on automaatti tenava ens kesäksi kesäkäytössä, niin onko tämä kylmänä peruuttaminen silloin ei-suositeltavaa?
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ajele ihan normaalisti vaan, varsinki kesällä, mutta talavella kannattaa käytellä konetta sen verran paikallaan, että kone ei kierrä pahemmin yli tuhatta ja vartoo että kerkee kytkee pakin kunnolla :roll:
ite ajellu tälleen jo muutaman vuuen ja aina lähen kotopihasta pakilla :wink:
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Kiitoksia^^ Tosiaan, kun tämä rassi on vain kesäkäytössä, niin ajo on rauhaisaa, eikä kovin kylmääkään. :wink:
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”