Eli nyt sitten olis kilpa-autoon saatava vähän säätöjä lisää.
Edessähän näissä ei ole mitään camber säätöä? Onkos noita joku toteuttanut? Vaihtoehdot ovat lajin sääntöjen puitteissa
- Säädettävä yläpää (tämä varmaan parempi vaihtoehto)
- Joissain autoissa vakionakin löytyvät epäkeskot puslat
Taakse taas ainoa vaihtoehto taitaa olla tuo puslien epäkeskomalli. Saako näitä jostain valmiina? Tai voihan niitä pomista sorvauttaakin.
Paremmin säädettävää alustaa
Re: Paremmin säädettävää alustaa
Eikös tenavassakin ole taakse samat epäkeskopultit kuin vaikka 202? Vai eikö siinä riitä varat?jezze rs kirjoitti:Eli nyt sitten olis kilpa-autoon saatava vähän säätöjä lisää.
Edessähän näissä ei ole mitään camber säätöä? Onkos noita joku toteuttanut? Vaihtoehdot ovat lajin sääntöjen puitteissa
- Säädettävä yläpää (tämä varmaan parempi vaihtoehto)
- Joissain autoissa vakionakin löytyvät epäkeskot puslat
Taakse taas ainoa vaihtoehto taitaa olla tuo puslien epäkeskomalli. Saako näitä jostain valmiina? Tai voihan niitä pomista sorvauttaakin.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
No menikö väärin päin? Oliko epäkeskot edessä... (202) jommassakummassa ne oli kun ne uusittiin juurikin nelipyöräsuuntauksen helpottamiseksi. Hemmetti kun ei löydy pulttien osanumeroa nyt...laineracing kirjoitti:ei ole takana camber säätöä. mutta laita sinne säädettävät tangot. Raptec oy tekee niitä. ja eteen säädettävät yläpäät ja vaikka ne e36 bemun tolpat.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna