201 vs 124 etu alatukivarsien puslat
201 vs 124 etu alatukivarsien puslat
hohhoijaa, onkos joku edessä alatukivarren TAKIMMAISIA puslia vaihdellut onnistuneesti, 201:sen siis ?
on meinaan täysin utopiaa niitä vaihtaa onnistuneesti , nehän on halkaistu ja pultin holkki on niissä kumiseoksella kiinni, kiinni kun yrität laittaa niin ei onnistu, ellei tee jotain megasuper keskittäjää mikä ajais puslan kädestä pitäen tukivarteen sisälle. Kumma miksi tenavassa on typerä ja heikko tuo takimmainen pusla, 124:ssahan puslat ovat samanlaiset.
Katselin että 124 puslat menee suoraan noihin, joten sellaiset täytyy hakea siihen ! ihan vaan vinkkinä muille
on meinaan täysin utopiaa niitä vaihtaa onnistuneesti , nehän on halkaistu ja pultin holkki on niissä kumiseoksella kiinni, kiinni kun yrität laittaa niin ei onnistu, ellei tee jotain megasuper keskittäjää mikä ajais puslan kädestä pitäen tukivarteen sisälle. Kumma miksi tenavassa on typerä ja heikko tuo takimmainen pusla, 124:ssahan puslat ovat samanlaiset.
Katselin että 124 puslat menee suoraan noihin, joten sellaiset täytyy hakea siihen ! ihan vaan vinkkinä muille
Re: 201 vs 124 etu alatukivarsien puslat
Tuskin tuosta haittaa on. Osien hinta ei ainakaan maalta merelle vie.
t.
Nimim. toissa kesänä rassasin oman (toivottavasti pian ex-) auton puslia.
124:ssa on takapuslia kolmenlaisia. Yhdet taitavat olla samanlaiset kuin mainitsemasi "rimpulat". Toinen on semmoinen yhtenäinen pusla, joka istuu tukivarressa kuin tatti, koska sen ulkopinta on terästä. Sitten on ne kaksiosaiset samannäkoiset kuin etupuslat. Nämä on ne uusimmat ja muita ei taida enää saadakaan. Nekään eivät ole identtiset etupuslien kanssa, vaan niissä on jotain pehmeys- tms.eroja. Käteen tuntuivat eri materiaalilta lisäksi niissä on erimäärä nappuloita.epk kirjoitti:Kumma miksi tenavassa on typerä ja heikko tuo takimmainen pusla, 124:ssahan puslat ovat samanlaiset.
t.
Nimim. toissa kesänä rassasin oman (toivottavasti pian ex-) auton puslia.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Re: 201 vs 124 etu alatukivarsien puslat
Nostellaas vähän vanhaa topiccia. Eli 190 vm. -85 ja etutukivarren puslien vaihto. Etummaisen puslan otin pois toholla polttamalla kun oli hapettunut pultti keskiholkkiin kiinni. Takimmaisesta puslasta lähti pultti ehjänä irti mutta aika kulahtanuhan tuokin on ku lienee orggis.Roisto kirjoitti:Tuskin tuosta haittaa on. Osien hinta ei ainakaan maalta merelle vie.
124:ssa on takapuslia kolmenlaisia. Yhdet taitavat olla samanlaiset kuin mainitsemasi "rimpulat". Toinen on semmoinen yhtenäinen pusla, joka istuu tukivarressa kuin tatti, koska sen ulkopinta on terästä. Sitten on ne kaksiosaiset samannäkoiset kuin etupuslat. Nämä on ne uusimmat ja muita ei taida enää saadakaan. Nekään eivät ole identtiset etupuslien kanssa, vaan niissä on jotain pehmeys- tms.eroja. Käteen tuntuivat eri materiaalilta lisäksi niissä on erimäärä nappuloita.epk kirjoitti:Kumma miksi tenavassa on typerä ja heikko tuo takimmainen pusla, 124:ssahan puslat ovat samanlaiset.
t.
Nimim. toissa kesänä rassasin oman (toivottavasti pian ex-) auton puslia.
Varaosana tuli ostettua lemförderin korjaussarja, jossa siis "sport"-mallin nuo molemmat puslat 2-osaiset. En niissä päällepäin huomannu mitään muuta eroa kuin eri määrä niitä nystyröitä. Tais olla ulospäin tulevalla kehällä 90 asteen välein toisessa puslaparissa 4 nystyrää ja toisessa parissa 1 nystyrä 180 asteen välein ja 2 nystyrää 180 asteen välein, 90 asteen välein keskenään, jos tuosta nyt kukaan enää mitään selvää ottaa .
KYSYMYS: Miten nuo nyt kuuluu asentaa sitten, kummat on etummaiset ja kummat takimmaiset ja onko puslien asennolla jotain väliä?
Aiemmin harrastanut kaikkia muita saksalaisia takavetoja ja sattuman kautta eka 190 nyt uus tuttavuus nää mersut ...
Juu saippuvettäkin käytettäessä lienee riski että hela jää pyöriin tuosta välistä sitten mistä sen ei käsittääkseni tarvi/saa pyöriä ?Roisto kirjoitti:Taitaa mennä paikoilleen ilman voidettakin. Kannattaa olla jotkut holkit joilla puslan voi painaa reunasta paikoilleen. Sitten sitä keskihelaa litistäessä, voipi ruuvipenkissä puristaa puolikkaat yhteen.
t.
Risto
Saippuahan kyllä aikalailla kuivuu / liukenee pois, joten ei liene ongelmallisin liukastusaine. Tuossahan kuitenkin on reunassa se teräsrengas, josta se tiukimmin tarttuu tukivarteen kiinni.Make H. kirjoitti:Juu saippuvettäkin käytettäessä lienee riski että hela jää pyöriin tuosta välistä sitten mistä sen ei käsittääkseni tarvi/saa pyöriä ?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)