190 kuskin penkki

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
kuukkeli
Viestit: 66
Liittynyt: 27.4.2007 13:51
Paikkakunta: Lohja

190 kuskin penkki

Viesti Kirjoittaja kuukkeli »

Onko joku sovitellut muiden merkkien kuskin penkkiä 190:seen.
Eihän tuossa istu pirukaan kun penkki on ihan lintta ja toispuoleinen (oven puoli enemmän alhaalla). Pidemmällä matkalla hanuri ja selkä puutuu.
Sprinter 312D -97
Miku
Viestit: 20
Liittynyt: 02.9.2007 22:11
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Miku »

Itsellä on tässä lähiaikoina tarkoitus kokeilla saisiko bmw m5 sähkösäätöiset jakkarat menemään tenavaan. Ei oikein omaa persettä miellytä nuo mersun vakiojakkarat vaikka kunnossa olisikin. Jos saan vaan aikaiseksi kokeilla niin voin vaikka ilmottaa miten kova ois sovitus.
Avatar
marko69
Viestit: 53
Liittynyt: 21.12.2007 19:57
Paikkakunta: Los Nastolas

190 penkit

Viesti Kirjoittaja marko69 »

Mulla on Sportline sisustainen ja se kuskin penkki on jo hiukan kuoleutunut, olen miettinyt vaihtoa nahkaiseen sisustaan mutta kun värinä on sininen en usko että sen värisinä löytyy helposti ja musta kävisi myös.


Käykö jonkin toisen MB mallin penkit (etu+taka) heittämällä, vaikka 124 korisen tai jonkin muun pelin?
Avatar
neitinäppärä
Viestit: 468
Liittynyt: 07.8.2006 22:32
Paikkakunta: Oulu

Re: 190 kuskin penkki

Viesti Kirjoittaja neitinäppärä »

kuukkeli kirjoitti:Onko joku sovitellut muiden merkkien kuskin penkkiä 190:seen.
Eihän tuossa istu pirukaan kun penkki on ihan lintta ja toispuoleinen (oven puoli enemmän alhaalla). Pidemmällä matkalla hanuri ja selkä puutuu.
Sama ongelma täällä. Kertokaa ihmeessä jos löytyy joku järkevä ratkaisu tähän
Tähtiartisti Ruhtinatar 2008
® Mesen linttaklubi
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Re: 190 penkit

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

marko69 kirjoitti:Mulla on Sportline sisustainen ja se kuskin penkki on jo hiukan kuoleutunut, olen miettinyt vaihtoa nahkaiseen sisustaan mutta kun värinä on sininen en usko että sen värisinä löytyy helposti ja musta kävisi myös.


Käykö jonkin toisen MB mallin penkit (etu+taka) heittämällä, vaikka 124 korisen tai jonkin muun pelin?
Jos en väärin muista, niin tällä foorumilla on kerrottu 124:n jakkaran olevan leveämpi, eli että ei menisi. Mittanauha mukaan ja romikselle koluamaan raatoja, voi löytyä hyviäkin penkkejä ja mitä erikoisimmista peleistä sopivia. Kiskot vaatinevat migin, laikkakoneen, poran, pulttiloita, muttereita, rautaa yms. sekä illan aikaa ja kopan kaljaa. Kuosin saaminen samaksi etu- ja takapenkkien kesken onkin hankalampi rasti jos ei osaa ommeltaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Swataia
Viestit: 215
Liittynyt: 03.9.2007 22:59
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Swataia »

Noniin oon nyt puoli vuotta ihmetelly tota omaa kuskinpenkkiäni. Mulla on siis autossa se 16v:sta tuttu puolinahkainen sisusta.
Olen vaan ihmetellyt sitä rullaa siinä vasemmassa sivussa. Siitä en saa tapahtumaan mitään kun käännän. Eikös sen pitäisi vaikuttaa jotenkin penkin kallistukseen?

Kuva

Kyseessä siis osa nro.2. Olen käännellyt molempiin suuntiin ja yrittänyt kallistaa penkkiä, mutta mitään ei tapahdu. Onko tähän joku kikka miten tämän pitäisi toimia?

PS. se on kaikenlisäksi perkeleen jäykkä kääntää! En ole vielä uskaltanut pihtejä ottaa käyttöön :lol:
Kuva
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81

-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
Avatar
Vuke
Tolokun Güntheri
Viestit: 1064
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: Viiinatehtaan varjossa

Viesti Kirjoittaja Vuke »

2 ruuvilla saa kallistettua istuinosan etureunaa ylö tai alaspäin.

Ite toppasin lumikin kuskin jakkaran routamatolla.
Selkänojan sivuihin ja istuin osan sivuihin ja keskelle ja hampaat irvessä venytin pääliset takaisin paikoilleen.
Minun mielestä jakkarasta tuli oikein hyvä minulle.
Tiileri varmaan kertoo miltä jakkara tuntuu hänen käytössään.

PS. Jakkaran kuitenkin tulee olla kohtuu kuosissa (jouset ehjät ja ei niin linttaan istutut) muuten tuostakaan ei ole apua
* Club Meucow® *
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 kori”