Takaluukun merkin liimaus...

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Takaluukun merkin liimaus...

Viesti Kirjoittaja Aki »

190 E merkki lätkästään tuonne konttiin.
- Kaksipuoleisella teipillä? Merkki ja malli?
- Liimalla? Merkki ja malli?
- Jätät ilman? Enkä jätä kun se kerran tätä varten erikseen ostettiin aikoinaan Tomi S:ltä.

:help:

Tarkoitus olisi että se pysyisi sitten myös kiinni joten mikä avuksi :idea: :?:
Kun aletaan tuunaamaan niin merkeistähän se lähtee. Sitten tulee tarrat(tribaalit), kalvot, valoluomet, spoilerit, takalasinritilä, huomiovalot, jne...
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Itse lätkäisin 3M valmistamalla kaksipuoleisella teipillä. Sellaista melko ohutta ja kapeaa varustettuna punaisella suojamuovilla liiman päällä :roll: Ja ottaa lujaan ei varmasti lähde irti.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

AM kirjoitti:Itse lätkäisin 3M valmistamalla kaksipuoleisella teipillä. Sellaista melko ohutta ja kapeaa varustettuna punaisella suojamuovilla liiman päällä :roll: Ja ottaa lujaan ei varmasti lähde irti.
Se vastaus on tässä. Jotain kilpailevaa merkkiäkin tässä kokeilin - huonolla menestyksellä. Siinä oli se revittävä osa keltainen.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Tai sitten liimalla. Valmistajat Bostik, Loctite ja Sika on toimineet ihan hyvin.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

SEL500 kysel muutamaviikko sitte , vai olko kuukaus. just merkin liimauksesta, löytyskhä sieltä, mie aattelin että noi automaalaamot ku laittavat merkkei takasi ni niillä on ohutta kakspuoleista teippiä.

Ja muuten pysyy, ei niitä taho saaha irti ehjänä. Mie oon laittanu pienillä pätkillä isompii niinko heijastimmii,jne.

Maalarilta ostin , muistaakseni just sitä punasella repäsykalvolla,kolomee ämmää.
Viimeksi muokannut Lokkiistiikkapiällikkö, 26.7.2007 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VALMET 5oo -69
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

AM kirjoitti:Itse lätkäisin 3M valmistamalla kaksipuoleisella teipillä. Sellaista melko ohutta ja kapeaa varustettuna punaisella suojamuovilla liiman päällä :roll: Ja ottaa lujaan ei varmasti lähde irti.
Sitten vain metsästämään jos tuota löytyisi jostain likeeltä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 kori”