hirchmannin sähköantenni

Vastaa Viestiin
orvokki
Viestit: 8
Liittynyt: 11.12.2007 17:19
Paikkakunta: suomi

hirchmannin sähköantenni

Viesti Kirjoittaja orvokki »

joops,onko kellään tietoa hirchmannin sähköantennin varaosista/saatavuudesta.Auto on 1990 201 jossa on kyseinen antenni radiolle.Tuli semmonen vika ettei antenni noussut vaikka sähkömoottori kyllä toimi.Purin antennin ja sieltä löytyi pienen pieni hammashihna joka oli poikki.Sain sen korjattua hetipiti-liimalla,nyt pelaa taas.Mutta onko näihin antenneihin saatavana uusia hihnoja mistään,muuten nostosysteemin muovirattaat olivat ihan ok ainut vika oli katkennut hihna.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

veholta saa jotakin hirsmannin osaa :D
Amatööri
Viestit: 7
Liittynyt: 26.7.2006 18:54

Ehkä KL tai Biltema

Viesti Kirjoittaja Amatööri »

Semmoinen mielikuva mulla, että KL-Varaosilla oli vanhassa kuvastossa noita varaosia. Myös, jos en väärin muista, niin koko uuden laitteen saa Biltemasta 29,90 €. Oli sama ongelma, mutta on jäänyt vielä ostamatta kun kuitenkin toimii kun vetää antennin ulos. Nuo vanhat antennipuikot hapettuu ja kuuluvuus heikentyy. Tai sitten tuo on myyntimiesten puheita joilla ihmisiä manipuloidaan ostamaan aina vaan uutta tavaraa. Mulla kuuluu vieläkin ihan tarpeeksi. Tietystihän se oli komiaa kun naapuritkin näki mitenkä keppi nousi...
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

KL myy: 6860 Hirschmann sähköantennin sisäosa
Lue lisää...
Hinta: 36,00 EUR
Amatööri
Viestit: 7
Liittynyt: 26.7.2006 18:54

Viesti Kirjoittaja Amatööri »

[quote="laineracing"]KL myy: 6860 Hirschmann sähköantennin sisäosa
Lue lisää...
Hinta: 36,00 EUR[/quote]

Terve: Ihan kiva, mutta miksi sulla lukee että Lue lisää? -No mä luin ja KL-hinnasto v. 2004 kertoo että tuo vetohihna nro 16990 maksoi tuolloin 10,00€. Ymmärtääkseni tuosta osasta oli kyse. Olen myös ollut huomaavinani, että KL on laskenut vanhojen Mersujen varaosahintoja mm. muun kilpailun ja ehkä vähentyneen kysynnän vuoksi. Ollaan siitä iloisia!. Tsekkasin myös tuon Bilteman ja olin oikeassa mikäli ko.laite on se sama miltä se minusta näyttää verrattuna alkuperäiseen (joka tuli auottua n. 4 vuotta sitten). -Hyvää kesäiltaa!
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

no ton tekstin kopioin suoraan kl:än nettisivulta :lol: :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 sähkö”