sähköt alko hiipumaan ajon aikana??

Vastaa Viestiin
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

sähköt alko hiipumaan ajon aikana??

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

elikkäs mulla 1988 vuoden bensa tenava,ja katilla varustettu..no,auto alkoi tänää ajossa tekemään sitä että yhtäkkiä himmeni valot mittaristossa,ja pyyhkijäkin hidastui melkeen lasin keskelle,mistä mielestänne tällänen killinen virran hiipuminen vois johtua??? :shock:
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

laturi finaalissa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Juu tai jänniitteensäädin siellä laturissa, hiilet vähissä.
Kein siknatuur
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

no kannataako eka lähtee vaihtamaan se jännitteensäädin mötikkä sieltä laturista?? :lol:
pepi
Viestit: 258
Liittynyt: 22.10.2010 22:16

Viesti Kirjoittaja pepi »

Kannattaa! Se on ensimmäinen ja halvin remontti. Se säädin ei maksa montaa euroa kaupassa. Säädin on vain kahdella ruuvilla laturin perässä kiinni. Laturia ei tarvi irrottaa säätimen vaihdon takia.
S211 E320 V6+7G vm.-06 facelift
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

maksaa mallista riippuen 8-30€
Naamis
Viestit: 471
Liittynyt: 18.10.2010 16:05
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Naamis »

Kävi just samalla lailla syksyllä. Kesken ajon kaikki hiipui. Jännitteensäätimen vaihdolla korjaantui.
bmw-kun oma ei riitä
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Tai imuilman lämmitys aina päälle eli ylimääräinen 40A kulutus aina vaikka pitäisi katketa 60 asteen kohdalla. Pätkäajossa ei virta riitä kovin kauaa näin. Syy vesipumpun kyljessä oleva anturi joka maksaa n. 30e veholla. Käytä moottori normaalilämpöiseksi, ota koneen käydessä 40 a rele pois joka on kuskin puolella pienen muovi kannen alla sulake rasian etupuolella. Jos latausjännite nousi kun otit releen pois on imuilman lämmitys päällä vaikkei pitäisi kun kone on yli 60 asteinen. Laita rele takaisin, naksahtiko rele? Jos niin se vahvistaa sen että virta kytkeytyi releen kautta vaikkei pitäisi. Tämä vika aiheutti omassani mm. turhan laturin vaihdon.
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

elikkäs minkähä näkönen sit tää vesipumpun kyljessä oleva anturi vai mikä lie voi olla sit?? omassa tenavassani ainakaa siin pumpus oo mitää anturia :lol: ,,ja tänää koitin napauttaa napakasti siihen laturin jännitteen säätimeen ku aamulla palo nii himmeästi valotki,ni joha autto,heti kirkastu valotkin :shock: joutuu kai sen jännitteensäätimen vaihtaan viel :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 sähkö”