c 220 d huono käynnistyvyys
c 220 d huono käynnistyvyys
Kertokaapa kokeneemmat, missä mahtaa olla vika, kun -94 C 220 Dieseli lähtee huonosti käyntiin pidemmän seisonnan jälkeen. Jos on ollut ajamatta esim. pari vrk, niin käy näin: lähtee käyntiin, nostaa itsekseen kierroksia ja sammuu saman tien. Täytyy starttailla lukuisia kertoja ennen kuin jää normaalille tyhjäkäynnille käymään. Näitä oireita ei ole, jos auto on seissyt alle vuorokauden. Myöskään normaaliajossa ei tunnu nykimisiä tms. pumppuvikaan viittaavia oireita.
Re: c 220 d huono käynnistyvyys
Moro!henri1 kirjoitti:Kertokaapa kokeneemmat, missä mahtaa olla vika, kun -94 C 220 Dieseli lähtee huonosti käyntiin pidemmän seisonnan jälkeen. Jos on ollut ajamatta esim. pari vrk, niin käy näin: lähtee käyntiin, nostaa itsekseen kierroksia ja sammuu saman tien. Täytyy starttailla lukuisia kertoja ennen kuin jää normaalille tyhjäkäynnille käymään. Näitä oireita ei ole, jos auto on seissyt alle vuorokauden. Myöskään normaaliajossa ei tunnu nykimisiä tms. pumppuvikaan viittaavia oireita.
Itsellä 250D -95, automaatti. Ei tahdo käynnistyä kylmänä. Pitää startata tosi kauan (tavallaan ilmata).
Käytetty merkkikorjaamoilla 3 kertaa. Kustannus n. 1000€.
Sama vika edelleen. Vaihdettu mm. o-renkaat ja poltto-aine putket, painetiivisteet pumppuun, poltto-aineen esilämmitin, käynnistyksenestoon tiiviste.........
Alkaa jo pikkuhiljaa ketuttaan.
Lämpimänä ja alle vuorokausi ed. ajosta, niin ei mitään vikaa ....
Pitääpä tutkia polttoainesuodattimen jalka vielä, muuten on polttoaineputket/letkut jo vaihdettu jo osa kahteen kertaan.dealer kirjoitti:Polttoainesuodattimen jalkahan se vielä olisi yksi vikapaikka...polttoaineputkiston kun katselee pitkin konetilaa että mistä voi vuotaa ilmat ja joka paikan korjaa niin aina on tulleet kuntoon.
Mitenkäs tuo takaiskuventtiilin asentaminen paluupuolelle?
Ohitin esilämmittimen ja laitoin takaiskun siihen suoraanmenevään suodattimen putkeen. Ei vaikutusta...