C280 -93 tyhjäkäynti rynkyttää ja tehot hukassa
C280 -93 tyhjäkäynti rynkyttää ja tehot hukassa
Pihassa seisoo ihmeteltävänä tuommoinen r6 koneella varustettu mese.
Tyhjäkäynti meni pieleen hälyttimen (cobra) poiston jälkeen nyt on kaikki pätkityt johdot liitetty uudelleen mutta kone käy silti laukaten ja rikkaalla, ylä kierroksilla käynti tasaista mutta vähän voimatonta.
Nyt olis kiva kuulla fiksumpien ehdotuksia mistä päin vikaa lähtis etsiin kun ei tosta hillittömästä johto viidakosta löytynyt mitään selkeää vikaa ja autossa on kaiken laisia metkoja virityksiä siellä täällä
Tyhjäkäynti meni pieleen hälyttimen (cobra) poiston jälkeen nyt on kaikki pätkityt johdot liitetty uudelleen mutta kone käy silti laukaten ja rikkaalla, ylä kierroksilla käynti tasaista mutta vähän voimatonta.
Nyt olis kiva kuulla fiksumpien ehdotuksia mistä päin vikaa lähtis etsiin kun ei tosta hillittömästä johto viidakosta löytynyt mitään selkeää vikaa ja autossa on kaiken laisia metkoja virityksiä siellä täällä
Re: C280 -93 tyhjäkäynti rynkyttää ja tehot hukassa
Mulla on menny M104:sesta puolia muutama ja oireet samat. Tullut milloin mistäkin, ei välttämättä sinullakaan liity cobraan mitenkään muutoin kun että johtoja jotka todennäköisesti on hauraat on liikuteltu.Pega kirjoitti:Pihassa seisoo ihmeteltävänä tuommoinen r6 koneella varustettu mese.
Tyhjäkäynti meni pieleen hälyttimen (cobra) poiston jälkeen nyt on kaikki pätkityt johdot liitetty uudelleen mutta kone käy silti laukaten ja rikkaalla, ylä kierroksilla käynti tasaista mutta vähän voimatonta.
Nyt olis kiva kuulla fiksumpien ehdotuksia mistä päin vikaa lähtis etsiin kun ei tosta hillittömästä johto viidakosta löytynyt mitään selkeää vikaa ja autossa on kaiken laisia metkoja virityksiä siellä täällä
Kuulostaako kuplavolkkarimaiselta kiihdytyksessä?
Mittaa puolien ja tulppien välissä olevat 2Kohm häiriönpoistovastukset kuten loput kolme tulpan johtoakin. Vastus pitää olla noin 2Kohm.
Puolista on mittausohje täällä, löytynee haulla.
Tulppia kannattaa vaihdella/tarkastaa. Puolia menee helposti jos kärkiväli kasvaa yli milliin.
Katso myös että puolan "maadoitus" sen jousen avulla siihen pieneen kierretankoon joka yhdessä neljästä puolan rungon reijässä, on kunnossa (jousi lentänyt pois). Ja että puolat on ylipäätään pohjassa.
Re: C280 -93 tyhjäkäynti rynkyttää ja tehot hukassa
alle 3000rpm vois käyntiääntä kuvailla kyllä kuplamaiseks yläällä käynti tasaantuu mutt voimaa uupuu, pitääpäs vielä ennen nukkumaan menoa käydä mittailemassa johdot ja vastukset, kiitos vinkistä!!!AK47 kirjoitti:Mulla on menny M104:sesta puolia muutama ja oireet samat. Tullut milloin mistäkin, ei välttämättä sinullakaan liity cobraan mitenkään muutoin kun että johtoja jotka todennäköisesti on hauraat on liikuteltu.Pega kirjoitti:Pihassa seisoo ihmeteltävänä tuommoinen r6 koneella varustettu mese.
Tyhjäkäynti meni pieleen hälyttimen (cobra) poiston jälkeen nyt on kaikki pätkityt johdot liitetty uudelleen mutta kone käy silti laukaten ja rikkaalla, ylä kierroksilla käynti tasaista mutta vähän voimatonta.
Nyt olis kiva kuulla fiksumpien ehdotuksia mistä päin vikaa lähtis etsiin kun ei tosta hillittömästä johto viidakosta löytynyt mitään selkeää vikaa ja autossa on kaiken laisia metkoja virityksiä siellä täällä
Kuulostaako kuplavolkkarimaiselta kiihdytyksessä?
Mittaa puolien ja tulppien välissä olevat 2Kohm häiriönpoistovastukset kuten loput kolme tulpan johtoakin. Vastus pitää olla noin 2Kohm.
Puolista on mittausohje täällä, löytynee haulla.
Tulppia kannattaa vaihdella/tarkastaa. Puolia menee helposti jos kärkiväli kasvaa yli milliin.
Katso myös että puolan "maadoitus" sen jousen avulla siihen pieneen kierretankoon joka yhdessä neljästä puolan rungon reijässä, on kunnossa (jousi lentänyt pois). Ja että puolat on ylipäätään pohjassa.
Mitkäs tulpat tuohon käy? Mulla ois c36:seen hankitut "väärät" tulpat. Saa puoleen hintaan ne jos käy c280.... Ne mun "väärät" tulpat on bosch BOSCH FR8DC+ +6 merkinnällä.Pega kirjoitti:Kone käy ja kukkuu taas selkeää vikaa ei löytynyt, yj releelle menevästä nipusta yksi johto oli katkaistu ja siinä välissä oli joku hälyn systeemi ollut, hapettumia liitoksissa ja 1 tulpan johto huono sekä tulpat huonoja. Vahva veikkaus on että yj releen piuhasta koko murhe on saanut alkunsa
C36 :ssa pittää olla F8DC4.
Paas yksäriä ett mitä haluat tulpista niin ilmoitan auton omistajalle hinnan, tosin Partsilta on tilattu tulpat mutt vois toisetki ostaa jemekseenAK47 kirjoitti:Mitkäs tulpat tuohon käy? Mulla ois c36:seen hankitut "väärät" tulpat. Saa puoleen hintaan ne jos käy c280.... Ne mun "väärät" tulpat on bosch BOSCH FR8DC+ +6 merkinnällä.Pega kirjoitti:Kone käy ja kukkuu taas selkeää vikaa ei löytynyt, yj releelle menevästä nipusta yksi johto oli katkaistu ja siinä välissä oli joku hälyn systeemi ollut, hapettumia liitoksissa ja 1 tulpan johto huono sekä tulpat huonoja. Vahva veikkaus on että yj releen piuhasta koko murhe on saanut alkunsa
C36 :ssa pittää olla F8DC4.