-98 220 Cdi hämärä käynnistys vika varsinkin lämpimänä..

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
metcqu
Viestit: 15
Liittynyt: 01.11.2011 20:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

-98 220 Cdi hämärä käynnistys vika varsinkin lämpimänä..

Viesti Kirjoittaja metcqu »

Elikkä on tuossa ihmetelty jo pitemmän aikaa mikä on vikana. Lämpimäksi kun ajaa(joskus kylmänäkin), ja pysäyttää odottaa vähän aikaa ja starttaa niin ei millään lähde käyntiin. Polttoainelinjassa ei ole ilmoja on uusitta railipaineventtiiliä ja railpaineanturi, O-rengasta ja suodatinta vaihdettu myös hiljattain..

Herää vain epäilys olisiko mahdollisesti syottopumppu vaiko joku suutin kappaleena tahi siirtopumppu viimeisillään ei vaan ole mahdollisuutta ehyillä osilla kokeilla?? :oops:

Kiitos avuista jo valmiiksi.

-Tietysti jos jollain olisi kyseisiä osia puretusta autosta, voisi kokeilla onko vika niissä, jos on ostaisin osat käypään hintaan pois. :) '
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Testerillä näkee eikö railpaine nouse vai puuttuuko nokan - kampiakselin synkronointi eli oikkuileeko jommankumman anturi.
Suuttimista voi tarkistaa ohivuodon mikäli ongelma on puuttuvassa paineessa.
Kokeileminen osia vaihtamalla ei ole mielekästä.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: -98 220 Cdi hämärä käynnistys vika varsinkin lämpimänä..

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

metcqu kirjoitti:Elikkä on tuossa ihmetelty jo pitemmän aikaa mikä on vikana. Lämpimäksi kun ajaa(joskus kylmänäkin), ja pysäyttää odottaa vähän aikaa ja starttaa niin ei millään lähde käyntiin. Polttoainelinjassa ei ole ilmoja on uusitta railipaineventtiiliä ja railpaineanturi, O-rengasta ja suodatinta vaihdettu myös hiljattain..

Herää vain epäilys olisiko mahdollisesti syottopumppu vaiko joku suutin kappaleena tahi siirtopumppu viimeisillään ei vaan ole mahdollisuutta ehyillä osilla kokeilla?? :oops:

Kiitos avuista jo valmiiksi.

-Tietysti jos jollain olisi kyseisiä osia puretusta autosta, voisi kokeilla onko vika niissä, jos on ostaisin osat käypään hintaan pois. :) '
Jos lähtee kun jäähtyy niin vika on usein kampiaakselin asennon tunistimessa

Mutta jonnekin *:rin piuhan päähän niin selkenee
eikä tarvitse osia turhaan vaihdella
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
metcqu
Viestit: 15
Liittynyt: 01.11.2011 20:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja metcqu »

Joo pitää huomenna käyttää piuhan nokassa. Kiitoksia vinkeistä:). Missähän päin tuo asentotunnistin muuten mahtaa sijaita?
metcqu
Viestit: 15
Liittynyt: 01.11.2011 20:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja metcqu »

Missähän mahtaa sijaita tuo kampiakselin asentotunnistin tässä mallissa? :)
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

metcqu kirjoitti:Missähän mahtaa sijaita tuo kampiakselin asentotunnistin tässä mallissa? :)
Startin lähellä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
metcqu
Viestit: 15
Liittynyt: 01.11.2011 20:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja metcqu »

Noniin, tuossa katselin suutinten ohivirtausta. 10mm x 150 mm putket pistin ohivirtauspuolelle ja annoin olla n.10-15 sekunttia statrinjälkeen ja yksi oli ihan piri pinnassa, yksi puolillaan ja kaksi kuivaa? Olisiko sitten näissä mahdollisesti vikaa. Kylmänä lähtee hyvin käyntiin, taasen tietynlämpöisenä ei mjillään. :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”