605 suutinkupeissa polttoainetta ja muutakin kysymystä

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

605 suutinkupeissa polttoainetta ja muutakin kysymystä

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Joo elikkäs 605:sen 4 ja pyttyjen suutikupeissa onpi polttoainetta. Mistähän moinen johtuu? Ylivuotoletkut vaihdettu helmikuussa. Käynnissa ollessa poterossa ole löpö kuplii, myös ykkös poterossa on löpöä kun letku hajosi, mutta se ei kupli käynnissä ollessaan. Ja se polttoaine on aivan mustaa kupeissa.
Viimeksi muokannut shrteam, 29.9.2012 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

onko letku oikeaa?
autodidakti
Avatar
jukkis.
mersuharrastaja
Viestit: 1058
Liittynyt: 25.4.2007 20:36
Paikkakunta: Kalajoki/Pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

no se kupliminen johtuu kammion vuodosta ja polttoaine vuoto mahdollissti suutinrungon vuodosta ta niistä ylivuoto letkuista.
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

En muista sitä letkun kokoa, mutta samankokoista kuin aikasemminkin oli. Onko mitenkä vaarallista tuo kammion vuoto? Pystyykö sitä korjaamaan muuten kuin uusimalla sen kammion?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

se on tosi kranttu nuista letkuista :? harmaa orkkis letku on oikestaan ainoa joka on itselläni kestäny enempi vuotamatta kuin 2vkoa. se musta kudottu letku vaan ei ole samaa vaikka myyjä väittäisi mitä :!: :evil:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kammion korjaus on helppoa. Taino kammiossa itsessään ei oo mitään vikaa, se on vain löysässä. Ota kammio pois, hio kannesta esikammion tiivistepinta hiomapaperin avulla karstattomaksi ja sama homma itse kammiolle eli karstat pois hiomalla. Sitten pakoputken asennustahnaa esikammioon ja kammio paikoilleen sekä tiukkaan kiinni. Ei pitäis vuotaa enää. http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Esikamm ... +om605.mp4 tuossa on videota 605:en vuotavasta kammiosta.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Simo 124
Viestit: 19
Liittynyt: 10.5.2012 18:11

Viesti Kirjoittaja Simo 124 »

ettei nyt vaan vuotaisi suuttimen kupari tiiviste...
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Multiviri kirjoitti:Kammion korjaus on helppoa. Taino kammiossa itsessään ei oo mitään vikaa, se on vain löysässä. Ota kammio pois, hio kannesta esikammion tiivistepinta hiomapaperin avulla karstattomaksi ja sama homma itse kammiolle eli karstat pois hiomalla. Sitten pakoputken asennustahnaa esikammioon ja kammio paikoilleen sekä tiukkaan kiinni. Ei pitäis vuotaa enää. http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Esikamm ... +om605.mp4 tuossa on videota 605:en vuotavasta kammiosta.
Onko se tuo hakkaava ääni vai?
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Kertokkeehan mitä haittaa tuosta vuodosta on/tulee mahdollisesti? Se polttoaine voi olla tullu siitä ylivuotoletkusta kun tais kerran irrota kun ihmettalin jotain siinä likellä.
Sitten pitäs vielä imusarjaakin tiivistää kun lykkää öljyä vaikka uudet tiivisteet, moottorisilikonilla meinasin sotkea.? Joskin turbo on nyt huollettu, sieltähän se öljy varmaan on tullutkin?
Jostain oli menny moskaa turboon kun siivet ihan valmiina, onko jotain mistä yleensä vuotas, cooleri? Suodatin kotelon kansi ihan puhdas että varmaankaan sieltä ole tullut, suodattimen alla hiekkaa/likaa mutta ei kait sekään mitään vaikuta?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”