Öljyvuodon etsintää, vika löydetty.
Morjes
Se koko paketti on neljällä kuusiokolopultilla kiinni.
Tarvii irrottaa imusarja jos haluu sen paketin käteen sieltä...
ja onhan se imusarja varmaan sulla poiskin ollut kun
olet tiivarin vaihtanut.
Toinen tiivari on se mikä menee lohkoon päin (osa 110)
Mikään muu ei siellä mun tiedosta pitäis vuotaa ellei
oo paketti halki tms.
Ettei vaan kuse kannentiiviste...toivottovasti ei
-Kaani
Se koko paketti on neljällä kuusiokolopultilla kiinni.
Tarvii irrottaa imusarja jos haluu sen paketin käteen sieltä...
ja onhan se imusarja varmaan sulla poiskin ollut kun
olet tiivarin vaihtanut.
Toinen tiivari on se mikä menee lohkoon päin (osa 110)
Mikään muu ei siellä mun tiedosta pitäis vuotaa ellei
oo paketti halki tms.
Ettei vaan kuse kannentiiviste...toivottovasti ei
-Kaani
Kiitoksia neuvoista, ei kuse pahvi se on varma, mutta vuoto on aika iso varsinkin kovemmilla kierroksilla..kaani kirjoitti:Morjes
Se koko paketti on neljällä kuusiokolopultilla kiinni.
Tarvii irrottaa imusarja jos haluu sen paketin käteen sieltä...
ja onhan se imusarja varmaan sulla poiskin ollut kun
olet tiivarin vaihtanut.
Toinen tiivari on se mikä menee lohkoon päin (osa 110)
Mikään muu ei siellä mun tiedosta pitäis vuotaa ellei
oo paketti halki tms.
Ettei vaan kuse kannentiiviste...toivottovasti ei
-Kaani
Noh ei kai se auta ku lähtee taas purkamaan koko paketti
Kiitoksia neuvoista, ei kuse pahvi se on varma, mutta vuoto on aika iso varsinkin kovemmilla kierroksilla..kaani kirjoitti:Morjes
Se koko paketti on neljällä kuusiokolopultilla kiinni.
Tarvii irrottaa imusarja jos haluu sen paketin käteen sieltä...
ja onhan se imusarja varmaan sulla poiskin ollut kun
olet tiivarin vaihtanut.
Toinen tiivari on se mikä menee lohkoon päin (osa 110)
Mikään muu ei siellä mun tiedosta pitäis vuotaa ellei
oo paketti halki tms.
Ettei vaan kuse kannentiiviste...toivottovasti ei
-Kaani
Noh ei kai se auta ku lähtee taas purkamaan koko paketti
Ai koko jalka? 4 kpl noin 6mm vai olikos 8mm kuusiokolopultilla kiinni.kryyker kirjoitti:Morjens, itsekkin tapellu öljyvuodon kanssa (m104 3.2l), ja kastelee laatikon kummankin puolen ja startin tienoilla pahin vuoto, ylemmässä kuvassa tiiviste (74) vaihdettu mutta tiputtaa silti allensa ja reilusti.. miten tämä koko paketti lähtee irti? Alapuolelta oon startin irrottanu ja sen kuusiokolopultin joka näkyy mutta mistä muualta vielä kiinni?
Voisiko joku vielä vähän valottaa mistä löytyy kaksi muuta kuusiokolopulttia? Yksi löyty alakautta, toinen ylhäältä mutta missä loput kaksi?AK47 kirjoitti:Ai koko jalka? 4 kpl noin 6mm vai olikos 8mm kuusiokolopultilla kiinni.kryyker kirjoitti:Morjens, itsekkin tapellu öljyvuodon kanssa (m104 3.2l), ja kastelee laatikon kummankin puolen ja startin tienoilla pahin vuoto, ylemmässä kuvassa tiiviste (74) vaihdettu mutta tiputtaa silti allensa ja reilusti.. miten tämä koko paketti lähtee irti? Alapuolelta oon startin irrottanu ja sen kuusiokolopultin joka näkyy mutta mistä muualta vielä kiinni?
Kai sulla on uusi tiiviste tuohon jalan ja lohkon väliin? Siitä pitäisi selevitä, jos ei muuten. Tässä kuitenkin pitäisi olla pulttien paikat.kryyker kirjoitti:Voisiko joku vielä vähän valottaa mistä löytyy kaksi muuta kuusiokolopulttia? Yksi löyty alakautta, toinen ylhäältä mutta missä loput kaksi?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Joo uusi tiiviste haettiin just, mutta nuo kaks viimestä pulttia sijaitseeko ne sit ton lauhduttimen sisällä? Ei vaan pistä silmään..Roisto kirjoitti:Kai sulla on uusi tiiviste tuohon jalan ja lohkon väliin? Siitä pitäisi selevitä, jos ei muuten. Tässä kuitenkin pitäisi olla pulttien paikat.kryyker kirjoitti:Voisiko joku vielä vähän valottaa mistä löytyy kaksi muuta kuusiokolopulttia? Yksi löyty alakautta, toinen ylhäältä mutta missä loput kaksi?
t.
Risto
Joo elikkä pultit löyty kun vähä aikaa kaiveli, uus tiiviste paikollaan ja kohta nähään pysyykö öljyt sisässä.
Viimeksi muokannut kryyker, 03.10.2013 2:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Auto lähti käyntiin mutta kierrokset pysyy 1200-1400rpm välillä ja aikansa käytyään tiputtaa kierrokset 500-800rpm ja meinaa sammua ja sit nostaa taas kierrokset ylös, joillain kerroilla sammu kokonaan? Olisko ilmamassamittari mahollisesti syyllinen? Huomenna putsaan anturin ja kokeilen..kryyker kirjoitti:Joo uusi tiiviste haettiin just, mutta nuo kaks viimestä pulttia sijaitseeko ne sit ton lauhduttimen sisällä? Ei vaan pistä silmään..Roisto kirjoitti:Kai sulla on uusi tiiviste tuohon jalan ja lohkon väliin? Siitä pitäisi selevitä, jos ei muuten. Tässä kuitenkin pitäisi olla pulttien paikat.kryyker kirjoitti:Voisiko joku vielä vähän valottaa mistä löytyy kaksi muuta kuusiokolopulttia? Yksi löyty alakautta, toinen ylhäältä mutta missä loput kaksi?
t.
Risto
Joo elikkä pultit löyty kun vähä aikaa kaiveli, uus tiiviste paikollaan ja kohta nähään pysyykö öljyt sisässä.
Imuvuoto jossain päin jos on imusarja käytetty irti.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vuoto löyty, venttiilikopan takana olevat stefat (2) ja toista stefaa ei ollut ollenkaan.. Jäänyt talvella ku itse tiiviste vaihdettiin koppaan.kryyker kirjoitti:Kohta rupean tutkimaan enemmän mutta samalla huomasin että laatikon päästä valuu lorona öljyä kun laittaa käyntiin, startti pysyy kuivana joten sieltä ei ainakaan tule.. on tämä saatana työmaa..Multiviri kirjoitti:Imuvuoto jossain päin jos on imusarja käytetty irti.
Tyhjäkäyntikierrokset edelleen siellä 1400-1700..
Tyhjäkäynti laskee nyt hiljalleen siihen tonnin kieppeille ja kone rupeaa ravistamaan, saattaa yhtäkkiä nostaa kierrokset 1500rpm ja siitä taas hiljalleen laskee tonniin, pitäiskö rueta epäilemään maffin kuntoa kun imuvuodot on pois suljettu..kryyker kirjoitti:Vuoto löyty, venttiilikopan takana olevat stefat (2) ja toista stefaa ei ollut ollenkaan.. Jäänyt talvella ku itse tiiviste vaihdettiin koppaan.kryyker kirjoitti:Kohta rupean tutkimaan enemmän mutta samalla huomasin että laatikon päästä valuu lorona öljyä kun laittaa käyntiin, startti pysyy kuivana joten sieltä ei ainakaan tule.. on tämä saatana työmaa..Multiviri kirjoitti:Imuvuoto jossain päin jos on imusarja käytetty irti.
Tyhjäkäyntikierrokset edelleen siellä 1400-1700..
Auto on seisonut levällään viime tammikuusta asti ja nyt ekat startit saatu.
Öljyvuodon etsintää, vika löydetty.
samaa vikaa pukkaa täälläkin öljyvuodon suhteen, kun tuli vaihdettua kannen tiiviste ja hätäpäissään laitoin öljysuodattimen takaisin väärinpäin koteloon
mutta osaisiko joku viisas kertoa mistä te ootte noita jalan tiivisteitä saanut?
soittelin tänään veholle, merteilille ja fixukselle. kukaan ei edes uskonut että sinne tulee tiivisteitä..
oma kärry siis c180 -95
mutta osaisiko joku viisas kertoa mistä te ootte noita jalan tiivisteitä saanut?
soittelin tänään veholle, merteilille ja fixukselle. kukaan ei edes uskonut että sinne tulee tiivisteitä..
oma kärry siis c180 -95
Re: Öljyvuodon etsintää, vika löydetty.
Terve,
Tuleeko öljy siis etupäästä vai takapäästä?
t.
Risto
Oikeassa ovat. M111:ssä suodatin on jakokopassa eikä erillisessä suodatinjalassa takapäässä._hakki_ kirjoitti:soittelin tänään veholle, merteilille ja fixukselle. kukaan ei edes uskonut että sinne tulee tiivisteitä..
Tuleeko öljy siis etupäästä vai takapäästä?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Viestin aihe: Re: Öljyvuodon etsintää, vika löydetty.
no voi veljet... selvää vuotokohtaa ei saanut millään silmään osumaan
mutta imusarjan puolelta "jostain"(olipa hyvin määritelty)
yritän viikonloppuna päästä taas mökille tutkimaan asiaa ja joku kaveri kattomaan kun antaa kierroksia mitä siellä pellin alla tapahtuu.
viimeksi tuli sen verran kiire lähteä ettei kerennyt asiaa tutkia.
mutta tosiaan vuoto on erittäin runsasta ja kerkesin n. 50km ajamaan ennen kuin tuli palaneen öljynkäry sisälle-> imusarjan puoli runsaassa öljyroiskeitten peitossa.
hyviä arvauksia otan vastaan ja tottakai itsekin tilannetta päivittelen tänne kun pääsen sorvin ääreen.
mutta imusarjan puolelta "jostain"(olipa hyvin määritelty)
yritän viikonloppuna päästä taas mökille tutkimaan asiaa ja joku kaveri kattomaan kun antaa kierroksia mitä siellä pellin alla tapahtuu.
viimeksi tuli sen verran kiire lähteä ettei kerennyt asiaa tutkia.
mutta tosiaan vuoto on erittäin runsasta ja kerkesin n. 50km ajamaan ennen kuin tuli palaneen öljynkäry sisälle-> imusarjan puoli runsaassa öljyroiskeitten peitossa.
hyviä arvauksia otan vastaan ja tottakai itsekin tilannetta päivittelen tänne kun pääsen sorvin ääreen.
Re: Öljyvuodon etsintää, vika löydetty.
jep eli omalla kohdalla öljyvuodon syy oli tälläkertaa tyypillinen kannen etupään pultit löysällä.
tuli siis aika kiireellä sillon vaihettua se kannentiiviste...
tuli siis aika kiireellä sillon vaihettua se kannentiiviste...
Öljyvuodon etsintää, vika löydetty.
nii ja toinen pikkuvuoto oli öljysuodattimenkorkista(veholta löytyi uusi)