220d sivuääni rivipumpun vaihdon jälkeen

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
onkelmann

220d sivuääni rivipumpun vaihdon jälkeen

Viesti Kirjoittaja onkelmann »

Tuli vaihdatettua jo pidemmän aikaa sitten mekaaninen pumppu Lucaksen hyytymisen takia (kesti tosin 460 tkm) moottorista kuuluu jonkinlaista naputusta etenkin tyhjäkäynnillä aika ajoin ja tämän olen paikallistanut polttoaineen syöttöputkistoon. Tältä forumilta olin lukenut vastaavasta tapauksessa jossa mainitaan että vaihdon yhteydessä pitäisi poistaa jotain alkuperäisiä syöttöön liittyviä kilkkeitä joka tuon aiheuttaa(?) En vaan löytänyt sitten enää tuota kun nyt auto menossa huoltoon että voisivat sille jotain tehdä.
Fenton
Jyllisti

Re: 220d sivuääni rivipumpun vaihdon jälkeen

Viesti Kirjoittaja Fenton »

onkelmann kirjoitti:Tuli vaihdatettua jo pidemmän aikaa sitten mekaaninen pumppu Lucaksen hyytymisen takia (kesti tosin 460 tkm)
Hirveitä p*skoja, jatkuvasti saa olla rustaamassa :lol:

Sorry OT, joku viisaampi vastatkoon kysymykseen.

Minä kyllä olen luullut, että ylimääräiset alkuperäiseen systeemiin kuuluvat kilkkeet lähtee kun ottaa sen pumpun sieltä.

Mitäs muuta sinne vielä jää? Putket ja suuttimet?

Olisko sulla joku siiri suutin sökö, jos naputtelee putkeen?
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
onkelmann

Viesti Kirjoittaja onkelmann »

tässä tähän liittyvä pätkä:
"minulla oli lisäksi jälki käteen toiminnan varmistamiseksi laitettu siirtopumppu ja jonkin moinen ilmaus venttiili jotka poistin possilaisen laiton jälkeen antoivat pientä sivuääntä toimiessaan possin oman siirtopumpun kanssa ,ääni p.aine putkissa ,tuntui jopa sormiin katosi samoin tein.joten jos tuota vaivaa ilmenee pumppu projektin jälkeen niin poista nuo värmmeet niin tauti katoaa ovat tarpeettomia."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”