C 36 AMG M104 nokkien ajoitus?

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

C 36 AMG M104 nokkien ajoitus?

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Mites nuo ny pitikään AMG-mallissa laittaa? -96 kyseessä jos on vuosimallieroja.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Eikö kellään ole tietoa ,tähän kinkkiseen asiaan.
Star
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Juu tuota linkkiä tuli katteltuakin jo. Kyllähän tuosta näkee miten ne voi laittaa.
My car is running beautifully with this setting. So I believe it is perfect...or pretty damn close!
Ja tähän se homma kaatuu. Tarvitsisi sellasen linkin jossa tietoa.

Mutta kiitos Marcolle tästäkin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Löytyykö näitten AMG-koneitten juttuja WIS:stä? Jos löytyy, niin voin illalla kurkata, jos saan vaan tarkan moottorikoodin. Jos ei löydy, niin en voi 8)
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

onre kirjoitti:Löytyykö näitten AMG-koneitten juttuja WIS:stä? Jos löytyy, niin voin illalla kurkata, jos saan vaan tarkan moottorikoodin. Jos ei löydy, niin en voi 8)
Löytyy mutta hakemista tosiaan helpottaa kun on auton runko numero
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Noku ei vissiin WISsistäkään löytyny. Konehan ei ole MB:n, vaan tuolloin vielä villinä pajana toimineen AMG:n tekele. Eri yhtiöitä vaikka yhteistyötä tekivätkin.

M104 HFM koneissa laitetaan 4mm tapit nokkien laipoista vasten kannen ylätasoa kampi 1:sen ykk:ssa, mutta kaikissa ajoitus ohjeissa on teksti "except AMG-models" tjsp. Pakonokkapyörään onkin AMG:llä porattu uusi kohdistustapin reikä, jolla ajoitus muuttuu 5 astetta. Imunokka-akseli taas ei ole vakio 280:sen, vaan joku oma profiili. Imunokan oikea asento voisikin hyvin olla aikaisemmalla kuin vakiossa. Imunokan ajoituslaitteen liikettä on rajoitettu siten että se aikaistaa päällä ollessaan vain 26 astetta vakion 32 asteen sijaan. Liekö tälle siis syynä suurempi perusennakko? :nocando:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Löytyikö tälle nokka-asialle mitään järkevää säätö ohjetta.
Star
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Juuei.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”