Vian kuvaus:
Kylmänä käynnistyy hyvin mutta pätkii käyntiä 10-20 sekuntin ajan. Sitten käy normaalisti.
Risteyksiin tullessa kone nykii. Samoin pienillä tehoilla ajtettaessa. Nykiminen ei ole pahaa mutta hieman häiritsevää eikä ainakaan ihan normaalia.
Auto on kyllä hyvin pirteä mutta kun kokeilin hieman pirteyttä siitä tuli yhtäkkiä laiska. Sammutuksen jälkeen pirteys tuli takaisin.
Onko tässä jokin vikatila? Autossa ei ole turboa ja kone on 20v 2,5l diesel. Jonkinlainen sähköinen pumppu siinä kuitenkin on sillä vaijeri ei mene syöttöpumpulle.
c 250d käynnistyy pätkien, nykii ajossa, menee vikatilaan
Jos videota sais niin helpottais huomattavasti.
www.mbosa.fi
Tsekkoslovakian mersu, SuperB -16
E200 BlueTec 16 (212.006)
CLK 500 -02 (209.375) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tsekkoslovakian mersu, SuperB -16
E200 BlueTec 16 (212.006)
CLK 500 -02 (209.375) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex