Vaihdekepin nuppi.
Vaihdekepin nuppi.
Heips, Alkaa hiukan sapettaa eli ei vaihdekepin nuppi irtoa ei sitten millään. Onko kellään vinkkiä miten tuon saa manuaalilaatikkoisesta irti? Auto on vuosimallia 1996. Nupin päästä löytyy torxi joka on auki. Kun ottaa nahkapussin sivuun niin siellä alapäässä on sellainen muovi jota pyörittämällä se tippuu siinä varren ympärillä alemmas, mutta sen pidemmälle en pääse. Vaikka kuinka väkisin vääntää niin ei irtoa. Ongelmana on Italista tuotu peli jossa tuo nupin sisusta on pehmennyt niin että käsiin tulee koko ajan sellaista purkkamaista liisteriä, joten nuppi pitäisi saada vaihtoon.
Oon omasta käyttänyt irti sen nupin jokuaika sitten. Kyllä se siitä alla olevasta osasta ruuvaten, juuri senverran että alemmas menee- irtoaa. Sit vaan ylöspäin kiskasee sitä nuppia, niin irti on.
Tuosta torxista en tiedä missä on, tai mitä sillä kiinni on, omassani 99 vm c ssä ei semmosta tarvinnut irrottaa.
Oma lukunsa on erottaa se nahkapussi nupista, on sillai siellä ed mainitun käänneltävän osan välissä. Pitää painaa vähän kokoon sopivasti limittäin semmoset kynnet, että en pyöriväosa mahtuu menemään läpi , ja saa sit välistä irti sen suojapussin.
Mut mitämaksaa ja mistä saa uusia helpoiten, ite oisin uusinut knssa, mut piti vaan sitten koota entisillä, kun ajoon piti auto saada vaan ..
Tuosta torxista en tiedä missä on, tai mitä sillä kiinni on, omassani 99 vm c ssä ei semmosta tarvinnut irrottaa.
Oma lukunsa on erottaa se nahkapussi nupista, on sillai siellä ed mainitun käänneltävän osan välissä. Pitää painaa vähän kokoon sopivasti limittäin semmoset kynnet, että en pyöriväosa mahtuu menemään läpi , ja saa sit välistä irti sen suojapussin.
Mut mitämaksaa ja mistä saa uusia helpoiten, ite oisin uusinut knssa, mut piti vaan sitten koota entisillä, kun ajoon piti auto saada vaan ..
Suojapussi nostetaan ylös, juuresta paljastuu 13 millin mutteri, joka kierretään löysälle, sen jälkeen nuppi lähtee kiertämällä kierteillä pois.
Sen jälkeen suojapussi irtoaa kun päästät sen mustan muoviholkin pois siitä juuresta, joka on siellä "nurjalla" puolella, tämä holkki irtoaa pikku meisselillä, vapautetaan urassa olevat muoviklipsit ja kammetaan voimakkaasti.
Sen jälkeen suojapussi irtoaa kun päästät sen mustan muoviholkin pois siitä juuresta, joka on siellä "nurjalla" puolella, tämä holkki irtoaa pikku meisselillä, vapautetaan urassa olevat muoviklipsit ja kammetaan voimakkaasti.