joo eli auton käytin huolossa kytkimen painelaakerin vaihdossa koska piti aika moista ääntä ja ei ottanut ollenkaan. no luulin että vika oli painelaakerissa kun ei kytkin toiminu ollenkaan mutta ei. vaihto huollossa sen ja sano että soittavat jos joutuu vaihtamaan koko kytkimen kunnes sitten tulee soitto että kytkin on uudenveroisessa kunnossa no haen auton huollosta joka makso maltaita... pääsen huollon pihasta niin kytkin lakkaa toimimasta taas! no aamulla soittoa paskaliikkeeseen ja kysymään että mikä on ku ei tää vaa toimi ni sanovat työsylinteri tai pääsylinteri paskana, vein takas huoltoon ja selvittivät vian ja se oli pääsylinteri no vaihtovat sen ja taas sama homma pääsen pihasta niin kytkin lakkaa taas toimimasta mutta entistä huonommin ja tekee sen että jää se poljin pohjaan että missä voisi olla vika kun ei nuo osaa vissii muutaku vetästä ringissä vetoa että mikä on kytkimessä vikana.... eli nyt vaihdettu pääsylinteri ja painelaakeri. eli näillä näkymin tuntus siltä että paineet laskee kokonaa
joku viisampi osaa varmasti auttaa! kiitos jo etukätee!
Kytkin ongelma! APUVA!
kolo/lohkeema
Joo tuokin mahdollista. Mutta sitä en osaa sanoa että miksi kytkin jää pohjaan ton pääsylinterin vaihdon jälkeen, koska enne tota huoltoa ei kyllä jääny vaikka paineet ulos päästikin..! Tota tutkiessa näytti olevan kolo/lohkeema kytkimen ja laatikon välisessä liitoksen kohalla ja laatikon puolella. Vai onko se jokaisessa w202 laittakaa kuvaa jos mahdollista. Jos vaikka paineet siitä pääsis pihalle, ainakin on märkä sen ympäriltä..
Jos oikein ymmärsin mitä sillä kololla tarkoitit niin se on normaali siellä rakenteessa, siinä kolon kohdalla on myös sellanen "nysty valussa". Tämä kohta on siinä vaihteiston ja moottorin liitos kohdassa reikä suoraan alaspäin.
Yleensä jos kytkin jää pohjaan niin kannattaa vaihtaa samalla kertaa pää-ja työsylinteri...ja jarrunesteet, on mahdollista että sieltä pääsee paineet vuotamaan / fuskaamaan sisällepäin työsylinterissä ja järjestelmä saa ilmaa. Yksi tärkeä kysymys on se että millon on vaihdettu jarrunesteet
Jos jarrunesteet on ollut vaihtamatta useita vuosia niin molemmat sylinterit ovat silloin risat ja vaihtokunnossa
Yleensä jos kytkin jää pohjaan niin kannattaa vaihtaa samalla kertaa pää-ja työsylinteri...ja jarrunesteet, on mahdollista että sieltä pääsee paineet vuotamaan / fuskaamaan sisällepäin työsylinterissä ja järjestelmä saa ilmaa. Yksi tärkeä kysymys on se että millon on vaihdettu jarrunesteet
Jos jarrunesteet on ollut vaihtamatta useita vuosia niin molemmat sylinterit ovat silloin risat ja vaihtokunnossa
Mersuja