c 250td -97 nykii

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
Jeimsss
Viestit: 3
Liittynyt: 11.11.2006 22:57
Paikkakunta: Lahti

c 250td -97 nykii

Viesti Kirjoittaja Jeimsss »

autohan on siis tomaatti, eli esim valoissa kun jarrun päästää ja tyhjäkäynnil jurruttaa menee niin nykii aika voimakkaastikkin välillä, ajossa/kiihdytyksissä ei nyi ollenkaa, eikä myöskään kun kone on kylmä, vasta kun lämpöä koneessa se 80 ni alkaa, oliskohan laatikos jotain? auto tuli ruotsin maalta ja sanoivat et naftapumppu paskana, mut ei jaksais uskoo kun ei ajossa muuten tunnu yhtään laiskalta/savuta ja päästötkin oli iha normaalit, testerissäkin käytin joten ei oo sähköissä vika.. olisko kellää hajuu mikä olis? mittarissa 221tkm.
petromax
Viestit: 316
Liittynyt: 05.11.2006 16:48
Paikkakunta: Tampere

Nykii

Viesti Kirjoittaja petromax »

Tuntuu olevan aika yleisiä nuo nykimis ongelmat mersuissa.Itsellä on samaa ongelmaa c220d-98:ssa.Kylmänä pelaa hyvin.Moottorin saavutaessa normaalilämmön alkaa nykiminen.Joskus hieman vähän
ennenkin.Nykiminen kestää noin 5-10km ajon.Tämän jälkeen oire on poissa eikä esiinny enää.Oire hieman niinku poistuu,kun painaa enemmän
kaasua.Ehkä voi olla,että kovassa nopeudessa ei nykimistä sillai erota.
Itse olen tehnyt seuraavia asioita.
Tutkittu neljällä eri testerillä.Smart box,bosch,autocom ja vehon oma.
Vikakoodit kaikilla samat.P1689,122.28.Viittaavat johonkin epäloogiseen signaaliin ja mittaristovikaan.Emme ole vaan päässeet siitä selville,mistä johtuu.

Vaihdettu:
automaatin öljyt ja suodatin
polttoainesuodattimet
ilmansuodatin
kaasupotentiometri
imuilman lämpötila-anturi
jäähdytysnesteen lämpötila-anturi
ahtopaineensäädin(alipaineen säädin)
map-anturi
polttoainejärjestelmän kirkkaat putket o-renkaineen

Lucas pumppu vaihdettu vuosi sitten.Vaihtopumppu.Laitettu Kuopiossa.

Kyseiset osat eivät ole vaikuttaneet mitään.

Epäilys on vielä,olisko pumppuun jo tullut vuoden jälkeen vikaa?
Ohjausboksi vois olla viallinen?Näitä osia ei viitsi kuitenkaan ihan kokeilemalla vaihtaa.
petromax
Viestit: 316
Liittynyt: 05.11.2006 16:48
Paikkakunta: Tampere

Nykiminen

Viesti Kirjoittaja petromax »

Oletko jo löytänyt vian nykimiseen?Itse painin saman asian tiimoilta,eikä loppu tunnu häämötttävän! :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”