Mikä Ceen keulalla napsuu?
Mikä Ceen keulalla napsuu?
Eukon katiskan keulalta on alkanut kuulua napsetta. Ääni muistuttaa päässä katkeavan verisuonen ääntä, ja se kuuluu kytkintä nostaessa. "Naps-naps" käy hirmukovastipaljon hermoon, mistä aloitan puistelun? Lekalla kattoluukkuun?
Onko siellä jotain narinahela-alapalloluita iskarin yläpään kumin takana, vai mikä se nyt HVM:n pälliä oikein riipoo?
Hilfe.
Onko siellä jotain narinahela-alapalloluita iskarin yläpään kumin takana, vai mikä se nyt HVM:n pälliä oikein riipoo?
Hilfe.
Kuulostaa melko tieteelliselle ratkaisulle. No, ruvetaan tekemään lanttulaatikkoa, jauheliha ruskistumaan ja pyykkipojat kiehumaan.Arto N kirjoitti:No ei se mikään ihme ole jos emäntä alkaa naputtamaan kun sinä nostat kytkintä kesken jouluhässäkän. Nyt kipin kapin kaappeja putsailemaan ja laatikoita tekemään niin kyllä se napinakin loppuu
Ei tarvia olla iso ääni,siis ylimääräinen,niin hermo menee .
Mulla kuulu tuossa lavetissa semmonen hankaava ääni kojelaudan oikealta puolelta,kun vasemmalle käänsi.
Sitten kun meni lopullisesti hermot,ni kahvitauolla hanskalokero pois ja sieltä oikeanpuoleisen ilmasuuttimen alta vika löytyi.
Oli joskus ollut autosarja ja antenninjohdonpää siellä omineen seilasi .
Mulla kuulu tuossa lavetissa semmonen hankaava ääni kojelaudan oikealta puolelta,kun vasemmalle käänsi.
Sitten kun meni lopullisesti hermot,ni kahvitauolla hanskalokero pois ja sieltä oikeanpuoleisen ilmasuuttimen alta vika löytyi.
Oli joskus ollut autosarja ja antenninjohdonpää siellä omineen seilasi .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Nyt siis oletuksena, se että ääni kuuluu liikkeelle lähtiessä?
Konepelti auki ja myötäotteella konepoteron reunasta kiinni.
Reipasta hölskytystä eeskahtaalle ja kuulimet ojossa tarkkailemaan äänen suuntaa. Ota käkkäri pois piältä, ni o kevyempää.
Lohkolämppärin johto siellä kuitenkin heiluu omiaan?
Vai moottorin tukikumit pas**na, kone heiluu ja hälpsii pelteihin?
Syylärin on vaihtanut joku tumpelo, pääsee liikkumaan?
Jaa mistä tiedän että syyläri on vaihdettu?
Konepelti auki ja myötäotteella konepoteron reunasta kiinni.
Reipasta hölskytystä eeskahtaalle ja kuulimet ojossa tarkkailemaan äänen suuntaa. Ota käkkäri pois piältä, ni o kevyempää.
Lohkolämppärin johto siellä kuitenkin heiluu omiaan?
Vai moottorin tukikumit pas**na, kone heiluu ja hälpsii pelteihin?
Syylärin on vaihtanut joku tumpelo, pääsee liikkumaan?
Jaa mistä tiedän että syyläri on vaihdettu?
Pro HVM
Reaktorin tukikumeksia epäilin itsekkin, toinen joka tuli mieleen on pakoputken etupään kiinnitys vaihdelaatikkoon. Pitää puistella ja pölistellä konetta kun sattuu paikalle joku kytkimenkäyttötaitoinen, eukkoa en uskalla päästää kytkimenvarteen jos itse on seisottava keulan edessä. Tai vaikkapa sivullakin.Rässi66 kirjoitti:Nyt siis oletuksena, se että ääni kuuluu liikkeelle lähtiessä?
Konepelti auki ja myötäotteella konepoteron reunasta kiinni.
Reipasta hölskytystä eeskahtaalle ja kuulimet ojossa tarkkailemaan äänen suuntaa. Ota käkkäri pois piältä, ni o kevyempää.
Lohkolämppärin johto siellä kuitenkin heiluu omiaan?
Vai moottorin tukikumit pas**na, kone heiluu ja hälpsii pelteihin?
Syylärin on vaihtanut joku tumpelo, pääsee liikkumaan?
Jaa mistä tiedän että syyläri on vaihdettu?