Eli paljonko tippuu W202:n jos alkuperäisten Sportin/Espritin jousien tilalle vaihdetaan esim. H&R:n -40mm madallusjouset?
Sportissa ja Espritissähän on jo alkuperäisenä -30mm Classicia ja Elegancea matalempi alusta, eli tippuuko se sitten sen 10mm lisää vai onko madallus todellisuudessa suurempi?
Mulla on tällä hetkellä muistaakseni kakkosen kumit ympäriinsä, ja luulen että ei tipu tarpeeksi pelkillä ykkösen kumien vaihdolla.
W202 Sportin lisämadallus
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Joo, olis varmaan selkeetä jos lähtötilanteessa olisi ollut vaikka H&R -30mm jouset ja sitten ne olis vaihdettu saman firman -40mm jousiin, mutta nyt vaihdettiin orkkis-sportin jousien tilalle 40mm madaltavat H&R:t.
Vaikea sanoa jälkeenpäin paljonko tippui pelkkien jousien vaihdolla, kun samalla vaihdetiin ykkösen kumit joka nurkkaan.
Vaikea sanoa jälkeenpäin paljonko tippui pelkkien jousien vaihdolla, kun samalla vaihdetiin ykkösen kumit joka nurkkaan.
niin, voihan se olla että sportissa madallus on tehty jousilla + ohuemmilla kumeilla, jolloin nuo jouset ei ole 30mm lyhyemmät vaan esim. 20mm.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89